1398-09-19 14:51
2175
0
66594
به کارگردانی سیامک صرافت تهیه و تولید می شود؛

تله فیلم "حکم مادری"

تله فیلم " حکم مادری " به کارگردانی سیامک صرافت و تهیه کنندگی ابراهیم امیرخانی در صدا و سیمای مرکز گلستان تهیه و تولید می شود.

به گزارش گلستان ما، تله فیلم " حکم مادری " به  کارگردانی سیامک صرافت و تهیه کنندگی ابراهیم امیرخانی در صدا و سیمای مرکز گلستان تهیه و تولید می شود.

این تله فیلم بر اساس معضلات اجتماعی کودکان کار است و داستان یک خانواده سنتی است که پدر خود را بر اثر یک مریضی از دست داده و برای بدهی های پدر و خرج زندگی پسر خانواده مجبور به کار کردن میشه و تو گروه کودکان کار به عنوان امین گروه انتخاب میشه و در این فاصله پولی بهش داده میشه که توی بانک بزاره که این پول ازش دزدیده میشه و از کودکان کار اخراج میشه ، مادر خانواده ناراحتی قلبی داره و باید عمل شود، ادامه داستان و...

ارسلان قاسمی، لیدا عباسی، حسن اسدی، آذین احرامی، اشکان آبگون، رهام جعفر قلی خانی، علی فرهادی و 30 بازیگر از استان گلستان که تک سکانس هستند و شقایق زمانی و روحینا نیشابوری بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

حکم مادری به نویسندگی سمیرا شجاعی و سیامک صرافت، مدیر تصویربرداری مجید طرقی، مدیر صدا هادی بهشتی، طراح گریم جلال امیری مرند، طراح صحنه و لباس مسعود اوستی، دستیاریک کارگردان و برنامه ریز سمیرا شجاعی، دستیار دو کارگردان علی اصغر یوسفیان، تدوین سمیرا شجاعی و قاسم خدا بنده لو، منشی صحنه سمیه مظفری و مدیر تولید وحید میر منافی می باشند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.