1394-01-25 20:28
4950
1
13274
در آستانه سالگرد استاد لطفی:

تنها هنرمند گرگانی که سر قبر استاد محمدرضا لطفی می رود + عکس

حسین صالح آبادی دانشجوی حقوق , نوازنده تمپک و بازیگر تئاتر تنها هنرمند گرگانی است که این روزها به سراغ استاد محمدرضا لطفی بر سر آرامگاهش واقع در سبزه مشهد می رود.

به گزارش گلستان ما ؛ کم کم به روزهای سالگرد درگذشت استاد محمدرضا لطفی موسیقی دان برجسته کشورمان نزدیک می شویم . اردیبهشت ماه سال گذشته بود که فرزند گرگان زمین از بین ما رخت بر بست و بنا به وصیتش در گرگان دفن شد.

دوستداران فرهنگ و هنر اعتقاد داشتند او در بهشت زهرا قطعه هنرمندان  به خاک سپرده شود تا اهالی هنر همیشه از او یاد کنند اما بنا به وصیتش به گرگان آورده شد و از طرفی دوستداران فرهنگ و هنر در گرگان و البته تلاشهای خالصانه دکتر غلامرضا منتظری مدیر کل وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای شهر گرگان، به پاس خدمات وی مکانی را در سبزه مشهد جهت تدفین انتخاب کردند.

تب و تاب احساسات اولیه نسبت به لطفی خیلی زود خوابید و استاد درسرما و گرما یکه و تنها در زمینی نسبتا وسیع در قلب شهر گرگان آرام گرفت و دوستان خیلی کم خبری از استاد می گرفتند.

lot01

اما حسین صالح آبادی روشندل گرگانی یکی از هنرمندانی است که همواره به استاد لطفی سر می زند . صالح آبادی از این غربت و تنهایی استاد لطفی گله می کند و معتقد است که استاد به امامزاده عبدالله برده می شد بهتر بود تا لااقل چند نفر بر سر قبرش یک فاتحه بخوانند .

صالح ابادی متولد سال 1366 گرگان دانشجوی حقوق ، نوازنده تمبک و بازگر تئاتر و اهل کوی انقلاب گرگان می باشد که به گفته خودش با اتوبوس و تاکسی این مسیر طولانی را تا سبزه مشهد طی می کند تا یادی از استاد لطفی کند.

lot02

lot03

lot04

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرگان

واقعا با این تیترتون...من که اهل سبزه مشهدم می بینم چه خبره ...واقعا سایت تون رو به شبکه نسیم معرفی کنید...

0
0
پاسخ
1394-01-26 03:25

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.