1394-03-22 09:12
1320
1
16028
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

توسعه فعالیت‌ کانون‌های مساجد سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: توسعه فعالیت‌های کانون‌های مساجد در استان گلستان سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛  حجت الاسلام والمسلمین نورالله ولی‌نژاد، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه و جلسه توجیهی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گلستان اظهار داشت: هر چه مردم را به مسجد گره بزنیم بهتر است و هر چه از مسجد دور باشند مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه نقش فرهنگ نقشی بی‌بدیلی است افزود: زمینه حضور در مسجد را در بین همه اقشار جامعه و به خصوص جوانان و نوجوانان بیشتر کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: نقش فرهنگ، نقش کادرسازی و نقش مهمی است و ما و شما نقش فرهنگی داریم و نقش ما برای مسجد و کانون ما مهم است.

ولی‌نژاد افزود: با چراغ روشن و نقشه راه فرهنگی راحت می‌توان در این راه گام برداشت و جهل را با کار فرهنگی از جامعه از بین برد.

وی با اشاره به فضائل قرآن کریم، اظهارداشت: وقتی قرآن به معنای زلال معرفی شود همه به آن سمت کشش می‌یابند و ثمره کار فرهنگی انسان را به این سمت می‌کشاند./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر طغرائی

سلام علیکم چند مسئول در این همایش شرکت کردند ؟ مگر امام خمینی نفرمومد مسجد سنگراست . کسانی را دعوت کردند لبیک نگفتند یا علی مدد ؟لبیک یا حسین (ع) ولی در مجالس دیگر ؟؟؟

0
0
پاسخ
1394-03-22 13:56

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.