1394-12-09 11:41
813
0
28253
دبیر ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان:

ثبت‎نام 600 خادم شهدا برای سفرهای راهیان نور در گلستان

دبیر ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه 600 نفر برای خادمین شهدا از استان گلستان ثبت‎نام کردند ، ابراز داشت: از این تعداد 300 نفر برادر و 300 نفر خواهر بودند و به صورت قرعه‎کشی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش گلستان ما ؛ کاظم نوروزی ظهر امروز در گفت‎گو با خبرنگاران اظهارکرد: کسانی که به عنوان خادم شهدا تمایل دارند در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنند می‎بایست ابتدا در سایت رسمی کوله بار ثبت‎نام کنند.

وی تصریح کرد: تست بهداری ، استعلام و تشکیل پرونده از مراحله‎ای است که برای خادمین شهدا در نظر گرفته شده است و این عزیزان بر اساس قرعه ‎کشی در منطقه‎های مختلف عملیاتی بکارگیری می‎شوند.

دبیر ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه خادمین شهدا صرفا برای ایام نوروزی استفاده نمی‎شود ، گفت: در حال حاضر از پنجشنبه خادمین ما در اردوگاه و مناطق عملیاتی جنوب مستقر شدند.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از بحث خادمین شهدا شده است ، بیان داشت: در بحث مدیر و مربی کاراوان آموزش‎های تخصصی و عمومی در سطح استان می‎بینند و در امسال 14 نفر را برای  آموزش تخصصی به استان قم اعزام کردیم.

مسئول اردوهی با بیان اینکه در سال 1395 سفر معنوی کربلا را نیز در نظر گرفته‎ایم ، افزود: انتظار داریم اخبار و اطلاع‎ رسانی به خوبی از طریق رسانه ها صورت بگیرد.

نورزی با بیان اینکه 600 نفر برای خادمین شهدا از استان گلستان ثبت‎نام کردند، ابراز داشت: از این تعداد300 نفر برادر و 300 نفر خواهر بودند و به صورت قرعه‎کشی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.