1394-03-03 05:24
1233
0
15104
محمود متقی :

جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان نخبه گلستان برگزار می شود

معاون امور فرهنگی و جوانان گلستان از برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(علیه السلام) و تجلیل از جوانان نخبه این استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی معاونت جوانان گلستان، محمود متقی، معاون امور فرهنگی و جوانان گلستان گفت: همه ساله یازدهم شعبان روز ولادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) به عنوان روز جوان و از 9 تا 15 شعبان (7 تا 13 خرداد) به عنوان هفته جوان نامگذاری شده است .

متقی گفت : یکی از برنامه های شاخص اداره کل ورزش و جوانان گلستان در این هفته برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(علیه السلام) و تجلیل از جوانان برتر استان در حوزه های مختلف است. 

وی افزود: معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر با هدف ایجاد انگیزه، تقویت ایمان و روحیه خودباوری و افزایش اعتماد به نفس و همچنین ایجاد زمینه های مشارکت در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، علمی، فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان اقدام به برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(علیه السلام) می کند. 

متقی در خصوص نحوه شناسایی جوانان برتر و نخبه، تصریح کرد: با توجه به اینکه این اداره کل در نظر دارد جوانان نخبه و برتر تمامی عرصه ها را مدنظر قرار دهد به همین منظور با تمامی دستگاه های مرتبط با جوانان مکاتبه کرده دستگاه ها با توجه به شاخص های اعلام شده (جوان ایثارگری، کارآفرینی علمی و دانشگاهی، ورزشی، فرهنگی وهنری، جوان کشاورز روستایی، جوان طلبه، جوان معلول دارای توانایی خاص، جوان فعال اجتماعی، جوان کارگر، جوان سرباز و غیره) جوانان برتر 15 – 29 سال را به دبیرخانه ستاد معرفی و با حضور مسئولان استانی از آنها تجلیل به عمل آید.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.