1394-09-30 06:12
948
1
24756

حسینی: رسانه های مجازی در خانه مطبوعات حق عضویت دارند/ سلب حق رای به دلیل مشکل بیمه ای است

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان با تاکید بر اینکه انتخابات خانه مطبوعات دیگر به تعویق نمی افتد، گفت: دوم دی ماه جاری انتخابات خانه مطبوعات گلستان برگزار می شود. لغو حق رای برخی خبرنگاران در این انتخابات نیز به دلیل پایگاه مجازی بودنشان نیست، بلکه طبق اساسنامه و به دلیل مشکل بیمه ای آن ها بوده است.

به گزارش گلستان ما، سید جواد حسینی در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: لغو عضویت خبرنگاران پایگاه های خبری تحلیلی از خانه مطبوعات استان در دستور کار ما نبوده است و خبرنگاران فعال در این حوزه نیز می توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگارانی که مشکل بیمه ای داشته اند، حق رای آن ها لغو شده است، اظهار کرد: خبرنگارانی که در 2 ماه منتهی به انتخابات خانه مطبوعات، تحت پوشش بیمه بوده اند، می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

حسینی تصریح کرد: پرونده خبرنگاران عضو خانه مطبوعات طبق قانون و ضوابط اساسنامه و با نگاه باز بررسی شده، طوری که در راستای حمایت از خبرنگاران، سعی کرده ایم کمترین ریزش را داشته باشیم.

این عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان در پایان با تاکید بر زمان قطعی برگزاری انتخابات این خانه در دوم دی ماه جاری، گفت: نام نویسی کاندیدها 21 آذر آغاز شد که تا 28 این ماه ادامه داشت، بررسی ها نیز امروز پایان یافته و فردا لیست اسامی کاندیدا به همراه لیست نهایی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان منتشر می شود.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.