1394-03-06 10:43
1274
0
15300
در مسیر روح الله:

حضور خلوت انس است و دوستان جمعند / صحیفه بخوانید و یادی از امام کنید

بهتر است از یادگاری که امام برای ما گذاشت ، یعنی انقلاب ،بیشترسخن گفته شود و ازدرختی که دیروز امام (ره) کاشت و حال میوه داده است،درختی که جز اسلام و میوه هایی جز انقلاب نبوده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، الحمدالله ،نهالی که دیروز با تفکر مبارزه با اسلام بی خطر کاشته شده بود، امروزتمام قد مقابل استکبار جهانی همچون آمریکا ایستاده است،البته اگر افرادی بگزارند و بدانند اگر چرخ این  انقلاب نچرخد،نه تنها چرخ کارخانه ها بلکه چرخ زندگی مردم هم نمیچرخد.  بهتر است پای  سینه خسته و پرسوز تاریخ بنشینیم وبا او همدردی کنیم ، در تاریخ همیشه افرادی حضور داشتند که عملکرد و موضعشان مشخص و انقلابی نبوده و فقط در ظاهرشان انقلابی گری موج میزند. واحسرتا بر این قوم که ،زنبور بی عسل را هم ملکه در کندو راه نمی دهد، چه برسد به نیروی انقلابی بی عمل!! ولی منش اسلام همیشه این بوده که جاذبه بر دافعه اش جلوتر قدم بردارد و پیشی بگیرد،لاجَرم بهتر است  این مفهوم را در جیب خود نگه داریم  تا هر از گاهی جهت نوتیفیکیشن (بخوانیم یادآوری)به خود داشته باشیم.البته  پلمپ کردن  جریان انقلابی نما ها راحت تر از پلمپ کردن داستان هسته ای نیست .

وگرنه می افتاد مشکل ها! حالا که رفته رفته به نیمه خرداد نزدیک تر میشویم ،شاید هم دور، مطمئن نیستم.

بهتر است  از یادگاری که امام برای ما گذاشت ،یعنی انقلاب ،بیشترسخن  گفته شود،تا لااقل یادی از او کرده باشیم…

از اینجا شروع کنیم ،

۱)  امام (ره) از همان اول آمریکا را شیطان بزرگ میدانست،تا اینجا که مشکلی ندارید. زیر این حرف  هم که نمیشود زد .فکر میکنید اگر امروزامام (ره)  زنده بود درباره  موضوع هسته ای چه میگفت ،جز سخن رهبری : که من اجازه نمیدهم ،چیزی دیگری محال بود شنیده شود.علی ای الحال شیطان بزرگ می خواهد بیاید و دانشمندان ما را بازرسی کند.الکی است مگر ،زیرش را امضا کردند،و مجوزش را داده اند.این قضیه آدمی را یاد ورود بازرسان بعد از نوشیدن قطع نامه می اندازد و خاطره سعید قاسمی از hello my friend ،،بشنوید!من عاجزانه تقاضا دارم، آقایان صاف و شفاف هر چه که امضا کردند بگویند، تا ما بدانیم با خودمان چند چند هستیم!لااقل حساب کار دستمان بیاید .

یک روزنامه آمریکایی در مطلبی نوشت که اوباما با استراتژی اخیر خود مبنی بر حمایت از اسرائیل در کنفرانس خاورمیانه عاری از سلاح هسته‌ای نشان داد حاضر به امضا توافقی با ایران نیست که منافع و امنیت اسرائیل را با خطر مواجه سازد.

شاید مطلب فوق الذکر درست باشد ،که از عملکرد آمریکا جز این برنمی آید.  پیش بینی میشود  اگر بخواهیم در مذاکرات به هرصورتی به توافق برسیم (در بیان آقای ظریف) باید منتظر  ورود اسرائیل باشیم، که صد البته  رهبری اجازه نمیدهد ،این اتفاق بیافتد .چه  یادداشتی شد،به کجا رفت ! قرار بود از امام و مسیر روح الله گفته شود. مگر فرقی هم  میکند!

حضور خلوت انس است و دوستان جمعند             صحیفه بخوانید ، یادی از امام کنید

مرگ-بر-آمریکا

۲)نوبتی هم باشد نوبت خودمان است، کمی  هم حرف خودمان را بزنیم و از خودمان بگوییم .فرزند یادگار امام پنج شنبه به گلستان می آید، گلستان که نه، استان گلستان .تیتری که بعضی را خوش حال و بعضی را بدحال میکند. خدمت ایشان خوش آمد گفته  وبرایشان آرزوی توفیق را داریم. لازم به ذکر است درختی که دیروز امام  (ره) کاشت و حالا میوه داده است،درختی جز اسلام و میوه هایی جز انقلاب  نبوده است. بهتر است در همین  اوضاع  یادی  از پدر بزرگوارشان، آقا سید احمد خمینی بکنیم ،بزرگی که نمی دانم چرا از او کمتر یاد میشود.

شاید علتش این باشد که با رهبری بوده، تا پای جان. یادگار امامی که  میگفت: ” هرکس حریم رهبری را بشکند گناه بزرگی کرده است.ماتابع رهبری هستیم،ماپشت سر رهبری هستیم.مابا تمام وجود از دستورات رهبری پیروی میکنیم”،خصوصیات ایشان به مانند امام (ره) صریح و روشن بود برای همین یادگار امام  تلقی می شدند. به طور مثال اگر ایشان در ایام فتنه سال ۸۸حضور داشتند، سخن و موضعی در حمایت از خط انقلاب و امام میگرفتند،همانطور که در جایی گفتند:

“هرکسی بگوید ،اطاعت از امام غیر از اطاعت از خامنه ای است،در خط آمریکاست”

بنابراین چه فرقی بین  مسیر امام و روح الله است.

حال که شنیده های دور و نزدیک حاکی از حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی  برای مجلس خبرگان میباشد،انتظار میرود ایشان به عنوان نیروی انقلابی و فرزند یادگار امام(ره) مواضع خودشان را درباره سران فتنه بگیرند.نمی شود فردی  برای منسبی بخواهد  قدمی بردارد،ولی مردم موضعش را درباره مسائل ندانند،باید همگان از موضع ایشان آگاه باشند،هرچند که مردم داناتر از این حرفاهستند.

جهت شفاف سازی مسیر ایشان،علاقه مند هستیم که بدانیم، حجت الاسلام سید حسن خمینی دراین باره چه میگوید؟ نظرش مخالف پدرش است یا خیر؟ نظرایشان درباره سران فتنه و  فتنه۸۸ چیست؟

نه ، حالا هم  که دیر نشده ،فتنه جز خطوط قرمز رهبری است و خط قرمز همیشه خط قرمز است. نیاز است که ایشان اعلام نظر کنند.

ما  کاسب فتنه نیستیم، خیر، ما کاسب خط امام هستیم. خط امام، رد نشدن از خطوط قرمز اوست،یعنی فتنه…یعنی رعایت کردن عزت و اقتدار ملی در مذاکرات.

در همـــین حــــــد بس باشد. در مسیر روح الله ، منتظر اعلام نظرات  ایشان می ایستد.

ما غیر از خدا کسی را نداریم.امام خمینی (ره)

در مسیر روح الله باشید..

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.