1394-06-04 10:58
1335
5
19558
نویسنده وبلاگ معبر سابری فندرسک:

خبرنگاران گلستان گلادیاتورهای رسانه ای هستند/ درگیری های رسانه ای عامل اصلی عقب افتادگی استان می باشد

محمد اسماعیلی گفت: اگر بخواهیم تمام این درگیری های رسانه ای را کوچک کنیم می بینیم در استان گلستان نیز همین جو برقرار است و درگیری های رسانه ای داخلی با یکدیگر عامل اصلی عقب افتادگی استان می باشد و مع الاسف بی شک در این ماجرا این مردم هستند که در حقشان کم لطفی می شود.

به گزارش گلستان ما، محمد اسماعیلی فعال رسانه ای استان گلستان و نویسنده معبر سایبری فندرسک در جمع فعالین فضای مجازی گفت: خبرنگاران استان گلستان گلادیاتور های رسانه ای استان هستند چراکه استان گلستان بر روی گسل سیاسی خیز کشور بنا شده است و اگر امروز گلستان را به عنوان یک استان سیاسی در کشور می شناسند دلیل آن را می توان در جدیت و تعهد خبرنگاران چپ و راست استان گلستان جستجو کرد.

اسماعیلی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: دنیا در حال گذر از یک پیچ مهم تاریخیست و ایران در این پیچ نقش محور را بازی می کند از این رو تمام رسانه های دنیا علیه انقلاب اسلامی ایران بسیج شده اند و متأسفانه این در حالی است که تمام رسانه های چپ و راست کشور نیز علیه همدیگر بسیج شده اند!

وی با انتقاد از عملکرد دولت در حمایت از بعضی از رسانه های همسو گفت: نمیخواهم به نقد یا تعریف دولت های قبل بپردازم چراکه ملاک داوری ما حال و دولت فعلی ست، دولتی که مدعی آزادی بیان است اما برخی از رسانه ها بخاطر آنکه خود را در زیر چتر حمایتی دولت می بینند به راحتی به خود اجازه می دهند به مردم به بهانه هایی مثل دلواپسی توهین کنند اما دولت بجای توقیف رسان های هتاک، رسانه هایی که با احترام به نقد دولت می پردازند را توقیف می کند و حتی به رسانه ای که از کودتای 28 مرداد تا فتنه 88 علیه انقلاب اسلامی بارها خیانت کرده است نیز مجوز فعالیت می دهد!

این فعال رسانه ای در ادامه تصریح کرد: اگر بخواهیم تمام این درگیری های رسانه ای را کوچک کنیم می بینیم در استان گلستان نیز همین جو برقرار است و درگیری های رسانه ای داخلی با یکدیگر عامل اصلی عقب افتادگی استان می باشد و مع الاسف بی شک در این ماجرا این مردم هستند که در حقشان کم لطفی می شود.

اسماعیلی در خصوص راه برون رفت از این مشکل با بیان اینکه ما نیاز داریم تا «رسانه با رسانه» و «رسانه با مردم» و «رسانه با مسئولین» با یکدیگر تعامل داشته باشند، به ارائه پیشنهادی به مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان پرداخت و ابراز کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان می تواند با راه اندازی نمایشگاه رسانه های برخط استان گلستان نقش بسیار مؤثری ایفا نماید.

نویسنده وبلاگ جنگ نرم «معبر سایبری فندرسک» تأکید کرد: اگر این رویداد بزرگ رسانه ای در استان گلستان اتفاق بیفتد رسان های چپ و راست می توانند با برقراری ارتباط نزدیک راه های تبادل و تعامل بایکدیگر را یاد بگیرند و از تجربیات همدیگر برای کمک به استان بهره مند شوند. همچنین مردم و مسئولین نیز می توانند از نزدیک با رسانه ها تعامل داشته و همه باهم با بیان مشکلات وایده ها و طرح ها در جهت بهبود فضای رسانه ای استان یاری رسان باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

زهرا

احسنت به این میگن حرف حساب

0
0
پاسخ
1394-06-05 10:25
فندرسکی

... همین یه قلم توصیه های ایشان را کم داشتیم !با آن ...

0
0
پاسخ
1394-06-05 19:21
محسن

بزرگوار شما فرمایشی بفرمائید ببینیم چند مرده حلاجی.نکته ای به این ظریفی مطرح شد تیکه مینداز ؟بستان شما بزن ببینیم چی میزنی ؟شما فرمایش کن تا ما بفهمیم عیب و هنرت چقدر نهفته استیاعلی

0
0
پاسخ
1394-06-08 16:52
خبرنگار

جناب اسماعیلی از نگاه جالبتون ممنون اما ما فرق ما خبرنگاران با گلادیاتور ها اینه که علیه قیصر ها (فرماندهان سیاسی) قیام نمی کنیم چون اگر اینکارو کنیم دیگه نمیتونیم کار کنیم و این یک ضعفه.اما اگر به قول شما به فکر مردم باشیم اونوقت طرف حساب ما مردم هستند نه قیصر ها.

0
0
پاسخ
1394-06-09 05:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.