1394-09-27 11:32
837
1
24590

دائمی : صنعت چاپ پایه و اساس توسعه فرهنگی و اقتصادیاست

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان صنعت چاپ را پایه و اساس توسعه فرهنگی و اقتصادی دانست و گفت: تاثیر این صنعت در پیشرفت کشور و نقش آن در تولید بر کسی پوشیده نیستبه همین دلیل باید به عنوان یکی از محورهای توسعه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گلستان ما ؛  قدرت ا.. دائمی در کارگاه آموزشی "کاغذ در چاپ"، افزود: صنعت فرهنگی چاپ چند ویژگی منحصر به فرد دارد که آن را از دیگر رشته های فرهنگ و هنر متمایز می کند.

وی با بیان این نکته که اغلب رشته های فرهنگی، تولیدی، خدماتی به صنعت چاپ وابسته است، افزود: ارتباط نزدیک صنعت چاپ با فناوری های روز دنیا هم انکار ناپذیر است.

دائمی ارتباط صنعت چاپ را با هنر تنگاتنگی ارزیابی کرد و افزود: صنعت چاپ در ایران از قدیمی ترین و ریشه دارترین صنایع به شمار می آید که بزرگان و مشاهیر فراوانی را به خود دیده و تاریخ ارزشمند و قابل استنادی پشت سر دارد.

وی خاطر نشان کرد: صنعت چاپ بیش از آنکه صنعت باشد، هنری ارزشمند است که عرض اندام می کند و آثار فاخری می آفریند.

گفتنی است کارگاه آموزشی "کاغذ در چاپ" با حضور علاقمندان و فعالان در حوزه چاپ و استاد مهدی ناظم پناه به مدت یک روز در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

بازرگان

آقایان لطفا مطالبی رو که در سایت ها اعلام می کنید لطفا از اینترنت کپی نکنید.صحبت های فوق رو از لینک زیر کپی کردید که وزیر ارشاد چندی پیش همین صحبت ها رو گفته...آقا زشته... چرا حق کپی رایت رو رعایت نمی کنید . وای به حال.... لینک کپی شده:http://www.farsnews.com/printable.php?nn=13940624000979

0
0
پاسخ
1394-09-28 04:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.