1394-01-18 04:56
2934
0
12931
فرمانده تیپ 230 سرلشکر شهید اسدالله متاجی:

دفاع از مرزهاي زميني، هوايي، دريايي و كيان نظام از وظایف اصلی ارتش است

فرمانده تیپ 230 شهید متاجی نوده خاندوز گفت: با نگاهي گذرا به تاريخ پر افتخار انقلاب اسلامي در مي يابيم كه از لحظه نخست پيروزي انقلاب، ارتش و ارتشيان، عشق و علاقه خود را به حركت توفنده انقلاب اسلامي ايران ابراز داشتند و در اثبات اين معنا فداكاريها، تلاشها و ايثارگريهاي بسياري به خرج دادند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، امیر سرتیپ سید حسین میرتقی در گفتگو با خبرنگار ما با بیا اینکه دفاع از مرزهاي زميني، هوايي، دريايي و كيان نظام از وظایف اصلی ارتش است گفت: گسستن از رژيم فاسد و منفور پهلوي و پيوستن به اقيانوس ملت، بيعت با امام امت، درهم شكستن توطئه هاي گوناگون دشمن بويژه مقابله با ضد انقلاب، حضور گسترده، مستمر و چشمگير چندين ساله در عرصه هاي حماسه و دفاع از مرزهاي زميني، هوايي، دريايي و كيان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران خود شاهدی صادق بر اين مدعاست.

وی با بیان اینکه پیوستن ارتش به مردم نقطه عطف جمهوری اسلامی است، افزود: تحرک فعال بدنه ارتش در جهت پیروزی و تثبیت انقلاب، سبب نامگذاری روز ارتش توسط امام خمینی(ره) گردید و ایشان دستور دادند ارتش جمهوری اسلامی ایران در اين روز در شهرستانهاي بزرگ با ساز و برگ به رژه بپردازند و پشتيباني خود را از جمهوري اسلامي و ملت بزرگ ايران و حضور خود را براي فداكاري در راه استقلال و حفظ مرزهاي كشور اعلام نمايند.

وی تصریح کرد: حضرت امام خميني (ره) روز پيوستن ارتش به مردم را با عبارت حكيمانه "لحظه شادي بندگان خدا و ياس ستمگران" نقطه عطف درخشان و افتخار آميز قلمداد فرمود.

امیر میرتقی اظهار امیدواری کرد: امسال هم همچون سنوات قبل مجموعه نیروهای مسلح بویژه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی، با رژه با شکوه موجبات اقتدار نظام و شادی رهبر معظم انقلاب و عموم مردم و از طرفی باعث یأس دشمنان و مخالفین نظام شود.

پایان پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.