1394-07-02 08:59
1424
0
20952
استاندار گلستان:

دفاع مقدس بزرگترین مکتب انسان ساز است/ دفاع مقدس را به تاریخ وصل نکنید بلکه به فلسفه تاریخ وصل کنید

استاندار گلستان گفت: دفاع مقدس را به تاریخ وصل نکنید بلکه به فلسفه تاریخ وصل کنید و زنده نگه دارید این مکتب اصیل و مبتنی به خون شهدا است و آنها نیز متصل به امام حسین(ع) است که مکتب حسین(ع) نجات بخش عرصه انسانیت است.

به گزارش گلستان ما، «حسن صادقلو» استاندار گلستان در گفتگو با گل رامیان در پاسخ به سوال دفاع مقدس تداعی کننده چیست؟ گفت: دفاع مقدس مکتب بزرگی است و در تعبیری که مقام معظم رهبری فرمودند «دفاع مقدس تمام افتخار ملت اسلامی و گنجینه ای از گنجینه های بزرگ دنیا است که هنوز ابعاد و زوایای او به مفهموم واقعی گشایش نشده و اگر سالها هنرمندان و پژوهشگران در این عرصه حرکت کنند باز هم کم است.»

وی اظهار کرد: دفاع مقدس عرصه معنویت، ایثار و برادری، مشارکت عمومی، دلاوری و شجاعت، اخلاق و ... است که امام ما همیشه فرمودند مسائل و گنجینه های زیادی را از دفاع مقدس فراهم کردیم.

صادقلو با بیان اینکه دفاع مقدس برای ملت برکت بود، افزود: دشمنان خود را شناختیم، مستحکم شدیم و پوزه ابرقدرتها را بر زمین زدیم و باور ملی، وجدان عمومی و باور به دفاع از وطن و دین پیدا کرده ایم.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم دفاع مقدس را تعریف کنیم، بیان کرد: دفاع مقدس بزرگترین مکتب انساز در عرصه زمان، زمین و تاریخ ماست.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس را به تاریخ وصل نکنید بلکه به فلسفه تاریخ وصل کنید و زنده نگه دارید، خاطر نشان کرد: این مکتب اصیل و مبتنی به خون شهدا است و آنها نیز متصل به امام حسین(ع) است که مکتب حسین(ع) نجات بخش عرصه انسانیت است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.