1402-03-24 13:24
449
0
85354
از 9 الی 13 تیرماه انجام می‌شود؛

طنین جشنواره ملی «سرود رضوی» در گرگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: از 9 تا 13 تیرماه شهرستان گرگان میزبان دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی با حضور حدود 300 دانش‌آموز هنرمند است.

به گزارش گلستان ما، به همت بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌هنری امام رضا علیه‌السلام و با مشارکت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

در همین راستا و در ادامه مجموعه جلسات ستادی ویژه این رویداد ملی، شورای سیاستگذاری جشنواره ظهر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون هنری این دستگاه اجرایی و عوامل ستادی و رؤسای کمیته‌ها، برای برپایی هرچه شایسته‌تر این جشنواره تشکیل جلسه داد.

در این جلسه حاضران درباره نحوه اطلاع‌رسانی و ارزیابی عملکرد، تبلیغات محیطی، استقبال و اسکان، مستند‌سازی و پوشش رسانه‌ای و مواردی از این دست بحث و تبادل نظر نمودند.

همچنین حاضران ضمن تأکید بر ضرورت برپایی شایسته این جشنواره که مزین به نام مبارک امام مهربانی حضرت علی موسی الرضا(ع) است، به تدوین فلوچارت مسئولیت رؤسای کمیته‌ها و زیرمجوعه آن‌ها، برپایی نشست خبری و پوشش ویژه رسانه‌ای این رویداد تأکید کردند.

یادآوری می‌شود، طبق اعلام ستاد برپایی جشنواره، دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی ۹ تا ۱۳ تیر ماه در گرگان برگزار می‌شود و حدود ۳۰۰ دانش‌آموز در قالب ۲۰ گروه صحنه‌ای و نیز می‌دانی و گروه‌هایی از استان حضور خواهند داشت./ ارشاد

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.