1394-01-24 19:27
2333
0
13235
فرصت ثبت نام همچنان باقیست؛

دوره جدید کارگاه فیلمنامه نویسی انجمن نویسندگان هوران گلستان آغاز شد + تصاویر

دوره های آموزشی مجموعه هوران از این هفته در دوره بهاره، متفاوت تر از سال قبل خواهد بود، کارگاه شیوه شیوای، نشست راهبردی اندیشه شهید آوینی، آموزش نویسندگی، دوره آموزشی ثبت و ضبط تاریخ شفاهی و تشکیل شرکت تعاونی نویسندگان، نقد کتاب و همچنین شب شعر و عصرهای قصه خوانی وجود خواهد داشت که هر یک به تفکیک اجرا می گردد.

به گزارش گلستان ما به نقل از هوران: انجمن نویسندگان استان گلستان در راستای نقشه راه خود و آنگاه در تحقق افق سینمای انقلاب اسلامی که اکنون در حال فرا گیر شدن است گام بر میدارد شاید این کارگاه های کوچک در گوشه کنار این سرزمین، از نگاه برخی ناچیز باشد، اما خود جبهه ائی به وسعت اقیانوس را تشکیل خواهند داد. شهید آقا مرتضی آوینی می فرمایند که سینمای متهعد ما باید خاکریز های تثبیت شده سینمای غرب را بشکند و راهی تازه باز کند.

مجموعه هوران نیز در راستای برنامه های متفاوت راهبردی خود در عرصه آموزش و پرورش جوانان علاقه مند به هنر متهعد دینی، هر هفته با برگزاری کارگاه های آموزش فیلم نامه نویسی و دیگر در عرصه های هنر و ادبیات همت می گمارد.

دوره بهاره کارگاه آموزشی، پنج شنبه 20 بهمن با حضور اعضای هوران که از فعالان فرهنگی مساجد شهر نیز می باشند با حضور استاد محمدرضا طبرسا، استاد فرهیخته عرصه سینما در استان گلستان در مجموعه انجمن نویسندگان گلستان برگزار گردید و ادامه خواهد داشت، علاقه مندانی که مایلند در این دوره حضور داشته باشند، تا سه جلسه اولیه می توانند خودشان را برسانند، جهت پیوست به این کارگاه با شماره 32265159 تماس بگیرند، اینجا برای همه جا هست.

در ادامه دوره های آموزشی مجموعه هوران از این هفته در دوره بهاره، متفاوت تر از سال قبل خواهد بود، کارگاه شیوه شیوای، نشست راهبردی اندیشه شهید آوینی، آموزش نویسندگی، دوره آموزشی ثبت و ضبط تاریخ شفاهی و تشکیل شرکت تعاونی نویسندگان، نقد کتاب و همچنین شب شعر و عصرهای قصه خوانی وجود خواهد داشت که هر یک به تفکیک اجرا می گردد.

از دیگر برنامه بهاری مجموعه هوران در سال 94 ثبت و ضبط تاریخ شفاهی 12 تن از رزمندگان گلستانی می باشد که در جلسه ائی با سرهنگ محمد تقی ملکش، معاونت محترم فرهنگی اداره کل حفظ آثار گلستان با مجموعه هوران، این سند همکاری امضاء شد.

مسابقه بزرگ کتابخوانی با کتاب: (من خانواده ام را دوست دارم) مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در سبک زندگی یکی دیگر از برنامه های این مجموعه است که با نصب بنرهای متفاوت در شهر، توزیع پوسترها، تلویزیون شهری، رادیو گلستان، معرفی در نشریات و ... در حال انجام است.

علاقه مندان به دریافت کتاب خانواده نیز می توانند به انجمن نویسندگان گلستان واقع در گرگان، خیابان شهدا لاله سیزدهم مراجعه یا با شماره: 32265159 تماس بگیرند. قیمت کتاب 4 هزار تومان می باشد، همچنین در صورت درخواست تلفنی با پیک ارسال خواهد شد. (هزینه ارسال با پیک + هدیه پشت جلد جمعا: 5 هزارتومان می باشد)

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.