1394-05-30 11:20
1157
1
19322
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان:

ساماندهی منطقه گردشگری باغ تاشته و حمام تاریخی در رامیان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری درشهرستان رامیان، منطقه گردشگری باغ تاشته و حمام تاریخی در شهرستان رامیان درحال ساماندهی است.

به گزارش گلستان ما ؛ ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان طی بازدید مشترک با فرماندار شهرستان رامیان از طرح های گردشگری و میراث فرهنگی این شهرستان، گفت: جهت ایجاد زیرساخت های مطلوب گردشگری، پروژه های گردشگری درسطح شهرستان های استان درحال ساماندهی می باشند و برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران درسطح استان تلاش می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در منطقه گردشگری باغ تاشته رامیان یک میلیارد و700 میلیون ریال هزینه شده است، افزود: در فاز اول ساماندهی این پروژه مسیر ارتباطی پایین دست و بالادست و آب نمای مسیر ایجاد شده است و پیش بینی می شود جهت  تکمیل این پروژه اقامتی، تفریحی و توریستی یکصد میلیارد ریال اعتبار نیاز باشد.

کریمی در ادامه ایجاد نمازخانه، سرویس بهداشتی، فروشگاه و آلاچیق و همچنین سکوهای اقامتی و فضای بازی کودکان را از دیگر موارد قابل اجرا دراین پروژه گردشگری عنوان کرد.

وی همچنین به حمام رامیان اشاره کرد و اظهارداشت: تا کنون 400 میلیون ریال جهت ساماندهی این اثر تاریخی هزینه شده و رفع خطر اضطراری شامل برداشت پوشش سقف وبازسازی مجدد آن، مطالعه و مستند سازی وآسیب شناسی بنا  انجام شده و برداشت مخزن الحاقی به حمام، برداشت کف فرش سرامیکی و برداشت اندود بدنه ها نیز صورت گرفته است.

کریمی در پایان اذعان داشت: تهیه طرح احیا و کاربری بنا درمراحل بعدی اقدامات ساماندهی حمام تاریخی رامیان قرار دارد.

00IMG13203964

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رجبلو

بالاخره فرماندار تدبیر پس از 2 سال خون و دل خوردن مردم رامیان , متوجه شدند که که در رامیان ، یک آثار تاریخی گرانقدر به نام حمام ایلخانی هم وجود دارد . بنابراین پس از 2 سال پیگیری مردم، تدبیر انجام شد .امیدواریم تا 2 سال دیگر امید هم حاکم بشود.کاش شعار دولت (امید و تدبیر ) بود تا حداقل امید در دل مردم ایجاد میکردند. تا الان هرچه بوده فقط تدبیر بوده و از امید هیچ خبری نیست ، فقط پروزه های احمدی نژاد است که مردم را امیدوار ساخته. از جمله راه اهن اینچه برون ، گردشگری آشوراده ، جاده رامیان به شاهرود ، سد رامیان و باشگاههای ورزشی و ... . حالا خوبه یه احمدی نژادی هم بوده ، وگرنه ........

0
0
پاسخ
1394-05-30 17:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.