1394-10-08 11:11
757
0
25218
رایجی خبرداد:

ششمین يادواره 84 شهيد کوی طهماسبی گرگان برگزار می شود / یادآوری فرهنگ ایثار و شهادت نسل جوان را بیمه می کند

دبير ستاد يادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج کوی طهماسبی گرگان گفت :با یادآوری فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در بین نسل جوان انقلاب اسلامی، این نسل را در برابر تهاجم همه‌ جانبه غرب بیمه کنیم.

به گزارش گلستان ما ؛ محسن رایجی با بیان اینکه یکی از راه‌های ادای دین به شهدا شناساندن ابعاد زندگی آنها به نسل جوان است اظهارکرد: سرگرم شدن به زندگی روزمره ، بسیاری از افراد را از گذشته دورساخته است و از همین رو، یادآوری مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی نباید به هفته دفاع مقدس و یادواره‌های شهدا ختم شود.

یادآوری فرهنگ ایثار و شهادت نسل جوان را بیمه می کند

وی افزود : با پایان یافتن جنگ تحمیلی، نباید رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران فراموش شوند،بلکه باید با یادآوری فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در بین نسل جوان انقلاب اسلامی، این نسل را در برابر تهاجم همه‌ جانبه غرب بیمه کنیم.

دبير ستاد يادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج کوی طهماسبی گرگان گفت: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گسترش معنویت و کاهش فساد و ناهنجاری را در پی دارد؛ پس نباید غفلت کنیم.دیگر زمان حمله نظامی و جنگ سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پایان رسیده است و چون دشمن خود را در این عرصه ناتوان می‌بیند به جنگ نرم روی آورده است که در این جنگ نابرابر قطعاً ما محتاج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

وی ادامه داد: بدن‌های پاک بهترین جوانان این مرز و بوم قطعه قطعه شد تا امنیت در جامعه برقرار شود؛ بنابراین حفظ وحدت بین آحاد مردم و مسئولان واجب است.

آرامش امروز کشور مدیون خون شهدا است

رایجی، گفت: شهدا، شمع محفل بشريت هستند كه با ايثار و شهامت خود در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی به لقاء‌الله پيوستند و سرزمين ايران اسلامی را با شهادت خود به آرامش رسانند.

وی افزود: برای جاودان ماندن اين شهدا در اذهان عمومی و انتقال مفاهيم و ارزش‌های انقلاب به نسل سوم، برگزاری يادواره شهدا يكی از مسائل مهم جامعه در اين زمان است تا جامعه، خصوصاً نسل سوم انقلاب، يعنی جوانان و نوجوانان اين مرز و بوم به ارزش‌های دفاع مقدس پی ببرند و از هجمه‌های فرهنگی شياطين و دشمنان اسلام و انقلاب كه بر سر راه آنان گسترانيدند، در امان بمانند.

ششمین يادواره 84شهيد پایگاه مقاومت بسیج کوی طهماسبی برگزار می‌شود

حاج محسن رایجی خاطرنشان كرد: ششمین يادواره 84شهيد پایگاه مقاومت بسیج کوی طهماسبی برگزار می‌شود و در اين مجلس معنوی " غلامرضا منتظری " مسئول بسیج هنرمندان کشور درباره ايثار و شهادت به سخنرانی خواهد پرداخت و مداح اهل بيت " حاج نورعلی رضائی " نيز به مداحی می‌پردازد.

زمان برگزاری یادواره شهدای کوی طهماسبی10دی ماه امسال می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.