1394-04-22 12:37
771
0
17522
پائين محلي عنوان كرد:

صدا و سیما باید هنر خود را در اختیار تحقق و ترویج حجاب قرار دهد

عضو شوراي اسلامي شهر گرگان گفت:برنامه‌های همچون سخنرانی، نصب بیلبوردهای حمایتی از حجاب و... لازم است اما صداوسیما باید هنر خود را در اختیار تحقق و ترویج حجاب قرار دهد چون تولیداتي از اين دست تأثیرگذاری به‌ مراتب بیشتر نسبت به چندین سخنرانی دارد.

به گزارش گلستان ما؛ صفرعلي پائين محلي عضو شوراي اسلامي شهر گرگان با اشاره به اهميت جايگاه حجاب و عفاف در جامعه اسلامي اظهاركرد: امروزه دشمنان اسلام و ایران اسلامی برای لطمه زدن به مسلمانان با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی می‌خواهند بدحجابی را در خانواده‌های ما رواج دهند.

وی ادامه داد: موضوع مقابله باحجاب به‌عنوان نسخه اصلی استكبار برای براندازی کشور اسلامی در رأس حرکت دشمنان نظام قرار داشته تا بدین صورت با متزلزل ساختن بنیان خانواده‌ ها به اهدا شوم خود دست یابند.

پائين محلي با بيان اينكه چادر حجاب برتر است اما کسی که چادر ندارد بی‌حجاب نیست، افزود: وجود و ترویج حجاب نیازمند تربیت صحیح و سالم است چراکه شاهد بودیم همان‌طور که بی‎حجابی رضاخان که با اجبار همراه بود، به نتیجه نرسید، باحجابی نیز به ‌واسطه زور و اجبار موفق نخواهد بود.

وي تصريح كرد: مسئولين فرهنگي بايد با برنامه ريزي مناسب جلوي تهاجم فرهنگي و ترويج بي حجابي را در جامعه بگيرند.

عضو شوراي اسلامي شهر گرگان با اشاره به اينكه صداوسیما مي تواند هنر خود را در اختیار حجاب و عفاف قرار دهد ، گفت: برنامه‌های همچون سخنرانی، نصب بیلبوردهای حمایتی از حجاب و... لازم است اما صداوسیما باید هنر خود را در اختیار تحقق و ترویج حجاب قرار دهد  چون تولیداتي از اين دست تأثیرگذاری به‌مراتب بیشتر نسبت به چندین سخنرانی داشته باشد.

وی از حجاب به‌عنوان یک فعالیت و کار فرهنگی یادکرد و عنوان داشت: این فعالیت فرهنگی باید در تمام خانواده‌های ایرانی به‌وسیله مادران انجام شود و این اقدام باید‌ از سوی بانوان شروع شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.