1394-09-15 17:50
1428
0
23953

علی محمدی : مستند «بعد از خمینی» آماده اکران در گلستان / روایت نسل سومی ها برای نسل سومی های انقلاب

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار گلستان گفت: مستند«بعد از خمینی» روایت نسل سومی ها برای نسل سومی های انقلاب است. روایتی شفاهی برای جوان هایی که زمانِ امام را درک نکردند.

به گزارش گلستان ما ؛ ایمان علی محمدی دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار گلستان گفت: مجموعه مستند «بعد از خمینی» روایتی از ناگفته های تاریخ انقلاب اسلامی است که به بیان چالش های انقلاب اسلامی بعد از رحلت امام خمینی(ره) در سال 68 می پردازد.

وی ادامه داد : مستند بعد از خمینی روایتی بی پرده و شفاف از رخدادهای سیاسی اجتماعی دهه 70 است که به کارگردانی حجت الله نیکی ملکی و تهیه کنندگی شبکه اجتماعی افسران تولید شده است.

دبیر جشنواره مردمی عمار گلستان تصریح کرد : این مستند روایت نسل سومی ها برای نسل سومی های انقلاب است. روایتی شفاهی برای جوان هایی که زمانِ امام را درک نکردند.

وی با بیا اینکه مستند سریالی #بعدازخمینی قرار هست هرهفته، شنبه ها در فضای مجازی منتشر می گردد ، گفت : با توجه به ظرفیت های موجود جشنواره مردمی فیلم عمار در استان های مختلف طبق هماهنگی صورت گرفته بین تیم سازنده مستند با دبیرخانه جشنواره مردمی عمار، رابطان اکران مردمی در سراسر کشور، می توانند برای اکران تمام قسمت های این مستند، اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، فصل اول این مستند برای شرکت در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار آماده و به دبیرخانه ی عمار ارسال شده است.
علاقه مندان در استان گلستان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://afterkhomeini.afsaran.ir/ مراجعه نموده و همچنین جهت دریافت مستند سریالی بعدازخمینی و هماهنگی جهت اکران با شماره 09156968100 ایمان علی محمدی دبیر جشنواره مردمی عمار گلستان تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.