1394-02-26 19:18
1429
1
14743

غائبین تولد مختومقلی و پیام وزیر ارشاد که با "تیکی تاکا" به مدیرکل ارشاد گلستان رسید !

هیچ یک از اعضای هیات دولت و حتی نماینده مردم منطقه هم در مراسم مختومقلی فراغی حضور نداشتند و پیام وزیر ارشاد اسلامی که با تیکی تاکا (پاسکاری هماهنگ) به فضیلت مدیر کل ارشاد اسلامی رسیده بود، توسط وی قرائت شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از اترک ، روز گذشته مراسم 282 سالروز تولد مختومقلی فراغی در محل آرامگاه آن شاعر در روستای آق تقه شهرستان مراوه تپه برگزار گردید.

سال قبل وزیر راه و شهرسازی در مراسم گرامی داشت تولد مختومقلی فراغی حضور پیدا کرد اما امسال هیات دولت هیچ کسی را برای شرکت در این مراسم نفرستاد.

رجبی نماینده مردم شرق گلستان نیز یکی از غائبین بزرگ این مراسم بود .

پیام وزیر ارشاد اسلامی که با تیکی تاکا (پاسکاری هماهنگ) به فضیلت مدیر کل ارشاد اسلامی رسیده بود، توسط وی قرائت شد.

مدیر کل ارشاد اسلامی در خصوص عدم حضور اعضای هیات دولت در این مراسم گفت: قرار بود وزیر محترم ارشاد در این مراسم حضور داشته باشند که به علت تداخل کاری این وظیفه به مشاور رسانه ای ایشان محول شد که ایشان هم نتوانستند به این مراسم بیایند و قرار بر این شد که پیام ایشان به مناسبت تولد این شاعر بزرگ توسط بنده قرائت شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ساکن کلاله

امسال برنامه مختومقلی در کل استان با بی محلی مسولین استان روبرو شد.در مراسم رسمی در مزار شاعر هم این بی توجهی نمود داشت.شاید درک اینکه این شاعر بعنوان یک عامل وحدت اقوام در ایران و بین ایران و کشورهای همسایه است در بین مسولین ارشاد استان خوب جانیفتاده است.ما ترکمنها از اینکه مختومقلی در ایران گرامی داشته میشود خوشحالیم

0
0
پاسخ
1394-02-26 17:25

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.