1402-05-07 14:29
599
0
85885
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

فراخوان جایزه کتاب سال استان گلستان منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، از انتشار فراخوان جایزه کتاب سال گلستان در سال «مهار تورم و رشد تولید» خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ایبنا، محمد رعیت ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش و تأکید بر ضرورت توجه به قیام عاشورا و تدبّر در پیام و تبیین حضرت زینب(س)، گفت: جایزه کتاب سال استان گلستان در سال جاری باهدف حمایت و تشویق مؤلفان، مصنفان و ناشران استان، ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی و حفظ استقلال و هویت زندگی و معرفی آثار قومیت‌ها، آیین‌ها و سنت‌های مردم استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جایزه کتاب سال گلستان به همت این دستگاه اجرایی و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار، افزود: ترویج فرهنگ فرزند آوری و افزایش جمعیت، ترویج عفاف و حجاب و تقویت هویت ملی بخش ویژه این رویداد است.

محمد رعیت مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ مردادماه سال جاری اعلام کرد و ادامه داد: آثار ارسالی باید برای نخستین بار در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشرشده باشند.

وی افزود: کتاب‌ها کمک‌درسی نبوده و آثار مربوط به نویسندگان و ناشران استان بوده و یا موضوع کتاب مرتبط با استان گلستان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سپس گفت: کتاب‌ها باید دارای اعلام وصول باشد، همچنین آثار باید در ۲ نسخه به دبیرخانه کتاب سال واقع در اداره امور فرهنگی این دستگاه اجرایی تحویل شود و کتاب‌های ارسالی عودت نخواهد شد.

وی در پایان ضمن دعوت از مؤلفان و ناشران استان به حضور و مشارکت در جایزه کتاب سال گلستان، گفت: آیین افتتاحیه کتاب سال گلستان هم‌زمان با هفته کتاب در سال جاری پیش‌بینی‌شده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.