1394-07-22 04:57
1356
0
21968
در آستانه ماه محرم منتشر شد؛

فراخوان دومین مسابقه عکاسی و نقاشی «از مشک تا اشک» شرق گلستان

در آستانه ماه محرم، فراخوان دومین مسابقه عکاسی و نقاشی «از مشک تا اشک» شرق گلستان منتشر شد.

به گزارش گلستان ما، «مجید قلعه قافی» مدیر اجرایی و دبیر دومین مسابقه عکاسی و نقاشی «از مشک تا اشک» در گفتگو با گل رامیان گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم فراخوان دومین مسابقه عکاسی و نقاشی «از مشک تا اشک» با موضوع «فرهنگ عاشورایی و ثبت لحظات پرشور عزاداری و سنت ها» و تعزیه و همایش شیرخوارگان حسینی برای شرق گلستان منتشر شد.

وی اظهار کرد: هدف از اجرای این مسابقه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ دینی و عاشورایی،  به تصویر کشیدن نماز ظهرعاشورا، همایش شیرخوارگان حسینی و ثبت لحظات  پرشور عزاداری ها و سنت ها است.

قلعه قافی در خصوص شرایط شرکت در مسابقه افزود: شرکت فقط افـراد بالای 12 سال، پذیرش نقاشی ها در ابعاد و با سبک های مختلف و  از هر هنرمند حداقل یک و حداکثر پنج اثر پذیرفته می شود.

وی افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه عودت داده نخواهد شد و عکسهای موبایلی نیز پذیرفته می شود.

مدیر اجرایی و دبیر دومین مسابقه عکاسی و نقاشی «از مشک تا اشک» بیان کرد: این مسابقه مختص علاقمندان در شرق گلستان است و به 6 اثر برگزیده و 4 اثر راه یافته به نمایشگاه در هر بخش لوح تقدیر و کارت هدیه و به کلیه شرکت کنندگان لوح سپاس اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و ارسال آثار می توانند با مراجعه حضوری به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های رامیان،علی آباد، آزادشهر، گنبدکاووس، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه ، انجمن هنرهای تجسمی ترنم شهر دلند و آموزشگاه آزاد هنری نیلوفر آبی شهر خان ببین مراجعه کنند.

قلعه قافی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار پنج شنبه 14 آبان سال جاری و مراسم اختتامیه نیز  پنج شنبه- 28 آبان امسال ساعت 9 صبح در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلند برگزار می شود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به  پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی www.azmashktaashk.ir و یا به دبیرخانه مسابقه در شهر دلند، خیابان شهید دستغیب، انجمن هنرهای تجسمی ترنم دلند و تلفن های 017358924600 -09114093594 تماس برقرار کنند.

مدیر اجرایی و دبیر دومین مسابقه عکاسی و نقاشی «از مشک تا اشک» شرق گلستان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان، شهـرداری وشورای اسلامی  شهر دلند، انجمن هنـرهای تجسمی ترنم دلند، شرکت صنایع دلند الکتریک، مجتمع تولید گوشت مرغ گلند و پایگاه اطلاع رسانی دلندنیوز که در برگزاری این مسابقه همکاری لازم را داشته اند تشکر کرد.

mashkk1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.