1394-09-27 12:26
1114
0
24598

فرصت طلایی آموزش با "آیه های تمدن" فراهم می شود/شرکت ۴هزار نفر در دومین آزمون این طرح

مدیرعلمی بسیج دانش آموزی استان گلستان گفت: طرح "آیه های تمدن "خدمات ویژه با کمترین هزینه برای دانش آموزان ارائه می کند و فرصتی طلایی آموزش برای دانش آموزان است.

 به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، حدود ۴۰۰۰ دانش آموز نخبه بسیجی آموزش و پرورش گلستان با شرکت در آزمون ادواری آیه های تمدن  داشته های علمی خود را محک زدند.

«جعفر یوری» با اعلام این خبر به خبرنگار کلاس بیست گفت: در شهرستان گرگان ۸۲۰ دانش آموز در دوحوزه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: طرح" آیه های تمدن " امسال برای کلیه پایه های تحصیلی ازپایه هفتم تا پیش دانشگاهی با برنامه ریزی منظم علمی اجرا می شود.

نتایج آزمون امروز ساعت۱۸ اعلام می شود

مدیرعلمی بسیج دانش آموزی گلستان با بیان اینکه  نتایج نهایی آزمون تا یک هفته بعد اعلام می شود، تصریح کرد: ساعت ۱۸ امشب پردازش اولیه  و درصد های دانش آموزان  بر روی سایت  رزمندگان به نشانی razmandegan.ir و R-azmoon.ir قرار می گیرد و یا با مراجعه به مراکز موسسه رزمندگان اسلام در شهرستان‎ها از نتایج این آزمون مطلع شوند.

وی درتشریح این طرح گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری و در راستای تحقق اهداف و چشم انداز۲۰ ساله نظام و با هدف تربیت مدیران تراز انقاب اسامی طرح "آیه های تمدن" از سال  ۸۶  به اجرا در آمد و دانش آموزان نخبه از پایه هفتم تا پیش دانشگاهی تحت پوشش قرار گرفته و از خدمات علمی آموزشی این طرح بهره مند می شوند.

پرورش افراد نخبه و متعهد به انقلاب با این طرح

این مقام مسئول  اذعان کرد: در این طرح سعی می شود افراد شایسته، نخبه، مستعد و متعهد برای خدمت به انقلاب اسلامی و کشور پرورش داده شود.

وی این طرح را در دوسطح "الف" و" ب"  معرفی کرد و گفت:  تمام خدمات سطح " الف " رایگان است و خدمات سطح "ب" نیز در همان قالب و امکانات با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی ارائه می گردد.

یوری در پایان اظهار کرد: علاقه‎مندان به شرکت در آزمون طرح " آیه‎های تمدن" با مراجعه به دفاتر موسسه رزمندگان اسلام درهر شهرستان از خدمات این طرح بهره مند شوند.

به گزارش کلاس بیست، امروز جمعه ۲۷ آذر ماه دومین دوره آزمون ادواری آیه های تمدن با همکاری بسیج دانش آموزی  و موسسه علمی آموزشی رزمندگان با حضور حدود ۴۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر در ۲۸ حوزه امتحانی برگزارشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.