1398-07-08 10:39
747
0
65707
در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای گلستان مطرح شد؛

فرهنگ سازی امر خیر، هدف برگزاری جشن عاطفه ها و نیکوکاری

مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص تعامل و همکاری فی مابین جهت برگزاری جشن عاطفه ها و نیکوکاری با مدیرکل صدا و سیمای گلستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای گلستان، مدیرکل صداوسیمای استان در این دیدار ضمن خیر مقدم و خرسندی از تشکیل این نشست با تاکید بر تعامل ویژه دستگاههای اجرایی در استان افزود: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی در جامعه اسلامی از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها است و صدا و سیمای استان از تمام ظرفیت خود در برگزاری این امر خداپسندانه استفاده خواهد کرد.

منتظر حجت در ادامه بر آمادگی رسانه استانی جهت تداوم برنامه سازی هایی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش استان بمنظور محرومیت زدایی و حمایت از قشر مستضعف و دانش آموزان نیازمند استان تاکید کرد.

وی در پایان نوع نگاه صدا و سیما در تعامل با کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش را نگاهی تعاملی عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم با انعکاس عملکرد سازمان‌های مختلف به ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره ) و آموزش و پرورش استان در خصوص این جشن بزرگ و مردمی تکلیف خود را در آگاه سازی مردم انجام دهیم و کار خیر به نسل های آینده منتقل شود.

در ادامه این نشست مدیر کل امداد امام خمینی (ره) در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های رسانه استانی، به نقش تاثیرگذار رسانه در انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در این نهاد اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات تاثیرگذار در حضور چشمگیر مردم استان در برنامه‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین افزایش مشارکت‌های مردمی در قالب طرح‌های اجرایی این نهاد طی سال گذشته مانند جشن نیکوکاری و جشن عاطفه ها و ... نتیجه همکاری تنگاتنگ با صدا و سیمای استان بوده است.

اسکندی اظهار داشت : توانمندسازی افراد زیر پوشش، یکی از دغدغه های مهم مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) است که تاکنون در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و بعضی از افراد زیرپوشش به کارآفرین تبدیل شده اند.

وی در پایان تصریح کرد: ارج نهادن به فرهنگ انفاق، صدقه، احسان و نهادینه کردن این موضوع بین نونهالان و نوجوانان از دیگر اهداف برگزاری جشن عاطفه ها توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) است و نقش صدا و سیما در ترویج این سنت حسنه امری بی بدیل است.

همچنین مدیر کل آموزش و پرورش ضمن قدردانی از مدیر کل صدا و سیما و همکاران ایشان در انعکاس شور و حضور دانش آموزان در روز اول مهر گفت : هدف از برگزاری مراسماتی مانند جشن عاطفه ها و نیکوکاری فرهنگ سازی برای کارهای خیر و کمک به نیازمندان است.

گوهری راد جشن نیکوکاری را یک فرصت برای همدلی و مهربانی قلمداد کرد و بیان داشت: تمام مدارس سطح استان در جشن نیکوکاری شرکت می کنند.

وی در پایان با اشاره به نقش اصحاب رسانه در آگاهی مردم از این امر خیر، عنوان کرد: اصحاب رسانه مشوق عمومی مردم و یاد آور جشن عاطفه ها در فضای عمومی جامعه هستند تا هیچ دانش آموزی از تحصیل بی بهره نماند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.