1394-05-24 18:21
1259
0
19057
دبیر هفتمین جشنواره پویانمایی امام رضا(ع) در گلستان تشریح کرد:

فیلم های راه یافته به مرحله نهایی هفتمین جشنواره پویانمایی در گلستان

پس از داوری43 اثر، نفرات راه یافته مرحله نهایی هفتمین جشنواره ملی پویانمایی از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در گلستان معرفی شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، حجت السلام علی اصغر فضیلت با اعلام این خبر گفت: از مجموع43 اثر رسیده به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی 21 نفر به عنوان برگزیده به مرحله نهایی راه یافتند.

وی افزود: این جشنواره 25 مردادماه برگزار خواهد شد و تمامی آثار برگزیده در روز افتتاحیه پخش خواهد شد و داوران در مرحله نهایی سه نفر را به عنوان نفرات برگزیده جشنواره انتخاب خواهند کرد.

دبیر هفتمین جشنواره پویانمایی امام رضا(ع) در گلستان، فیلم «ضیافت خورشید» به کارگردانی حمیدرضا ایزدی قدوشی از مشهد، «زائر شهید» به کارگردانی امیر طوسی و ملکیان از سمنان، «نوایی تادل» به کارگردانی حسین زارعی شورابی از تهران، «قاصدک» به کارگردانی زهرا میرزایی خواه از بوشهر، «شعرکودکانه نماز» به کارگردانی شیما زارع رفیع از تهران، «سلامی برای روح ا..» به کارگردانی بهروز خندان دل از سمنان، «شیردل» به کارگردانی مجید یزدان پرست از مشهد و «نعمت اسلام» به کارگردانی سید مجید صفی شاهی از اصفهان از جمله آثار راه یافته به مسابقه دانست.

ایشان در ادامه فیلم «سرود خدا» به کارگردانی محمدرضا هاشمی از مشهد، «خادم کوچک» به کارگردانی سیدعلی موسوی نژاد از مشهد، «پیامبر اعظم» به کارگردانی علی اکبریان از مشهد و «هنگام نماز» به کارگردانی مهیلا پژند از مشهد، فیلم«وقف در خصوص کودکان بی سرپرست»، «وقف زائر» و «وقف در خصوص بیمارستان» به کارگردانی محمودرضا سلطان پوراز مشهد و «بابا» به کارگردانی بهرام عظیمی از تهران از دیگر آثار راه یافته به مسابقه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان فیلم «تارهای نجات» به کارگردانی مصطفی یادگار از یزد، «مجلس آینه» به کارگردانی مهدی آغاجانی از تهران، «زیباترین کلام نماز» به کارگردانی سیما ممتحن از تهران، «به یادگاری» به کارگردانی حامد شریفی از گلستان، «پرواز آرزوها» به کارگردانی رضا صفی از گلستان و « بی نام » به کارگردانی علی رخشانی از گلستان دیگر آثار راه یافته به مسابقه هستند

گفتنی است هفتمین جشنواره ملی پویانمایی(انیمیشن)رضوی استان گلستان25 مردادماه سال در پردیس سینمایی کاپری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.