1393-10-19 20:08
1464
0
8582
جانشین سپاه نینوا گلستان در یادواره شهدای کوی قزاق محله:

محور اصلی توطئه دشمن تفرقه است/ عزت مان در گرو جهاد است / ریختن خون شیعه و سنی در جبهه ها باعث مستحکم تر شدن وحدت شد

سرهنگ کریمی اول در یادواره شهدای کوی قزاق محله گفت: مایه افتخار ماست که اهل سنت ما با نگاهی بسیار هوشمندانه،و با بصیرتی بسیار عمیق به مسائل انقلاب اسلامی نگاه میکنند و این مجلس که به نام شهدا و ایثارگران و کسانی که خونشان در جبهه های حق علیه باطل برای عزت ایران و اسلام چه سنی چه شیعه ریخته شد.به برکت آن خونهای پاک است که در کنار هم و با وحدت زندگی می کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، سرهنگ کریمی اول در یادواره شهدای کوی قزاق محله گفت: مایه افتخار ماست که اهل سنت ما با نگاهی بسیار هوشمندانه،و با بصیرتی بسیار عمیق به مسائل انقلاب اسلامی نگاه میکنند و این مجلس که به نام شهدا و ایثارگران و کسانی که خونشان در جبهه های حق علیه باطل برای عزت ایران و اسلام چه سنی چه شیعه ریخته شد.به برکت آن خونهای پاک است که در کنار هم و با وحدت زندگی می کنیم.

به گزارش پاسرو: سرهنگ کریمی اول در یادواره شهدای کوی قزاق محله گفت: مایه افتخار ماست که اهل سنت ما با نگاهی بسیار هوشمندانه،و با بصیرتی بسیار عمیق به مسائل انقلاب اسلامی نگاه میکنند و این مجلس که به نام شهدا و ایثارگران و کسانی که خونشان در جبهه های حق علیه باطل برای عزت ایران و اسلام چه سنی چه شیعه ریخته شد.به برکت آن خونهای پاک است که در کنار هم و با وحدت زندگی می کنیم.

جانشین سپاه نینوا گلستان ادامه داد: پیدایش و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و همراهی ملت ایران برای اعطلای اسلام بود. امام هرگز نگفت من انقلاب شیعی برپا میکنم. امام قیامش را برای احیای ارزش های اسلامی آغاز کرد و به پیروزی رساند. تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مسلمین در سایر کشورها مخصوصاً اروپا جرأت اینکه بگویند ما مسلمانیم را نداشتند. اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مسلمانان جهان با عزت و افتخار نام اسلام را می بردند. این هفته،هفته وحدت است. هفته ای است که ما با میلاد پیامبر اسلام در زیر بیرق پاک اسلامی و محمدی گردهم جمع می آییم.

دکتر کریمی اول بیان داشت: محوراصلی توطئه دشمن تفرقه است، تفرقه بین جهان اسلام ومذاهب اسلامی. تفرقه ای که بتواند همبستگی ها، وحدت وانسجام ما را درهم بشکند. لذا امام راحل با آینده نگری و تدبیر به اصل موضوع وحدت اشاره داشتند و امروز شاهد این وحدت هستیم.

وی افزود: ما مکلفیم که در زیر بیرق اسلام و نکات مشترکی که داریم مثل ایمان به خدا، قرآن، پیامبراسلام قرار بگیریم. و هرگز به سخنان تفرقه انداز دشمنان گوش ندهیم. زیرا دشمن دوست ندارد این انسجام و وحدت را در بین ما ببیند.

سرهنگ کریمی با اشاره به کینه توزیهای دشمنان گفت: دشمن گروه های افراطی را در مذاهب اسلامی شکل داد. شما امروز سلفی گری، وهابی گری و در یک کلام داعش را می بینید که با نام اسلام و پیامبر، وحشی گری میکنند پیامبری که پیامبر رحمت و مهربانی است. ببینید داعش او را چگونه معرفی می کند و با فریاد الله اکبر سر می برند. ما باید مراقب باشیم و با چنگ زدن به ریسمان الهی و وحدت اسلامی بایستی اعلام کنیم به جهان که اینها از ما نیستند اینها دست پرورده آمریکا و صهیونیسم هستند و به اسم اسلام جنایت می کنند.

ایشان ادامه داد: برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان در خیابانی در لندن دو شبکه بر ضد اسلام فعالیت می کنند. یکی علیه اعتقادات اهل سنت تبلیغ می کند و شبکه ای دیگر در آن طرف خیابان با پول انگلستان و کشورهای مرتجع عربی بر ضد شیعه فعالیت دارند. ما می دانیم هر دوی این شبکه ها برای اسلام نیست بلکه برای ایجاد جدایی است.

جانشین سپاه نینوا خاطر نشان کرد: علمای شیعه و سنی وظیفه دارند این غده های سرطانی را در جهان اسلام به مسلمانان معرفی کنند، بصیرت به جامعه بدهند تا جوانها با توطئه و دسیسه دشمن به نام جهاد به سمت داعش نروند.

وی افزود: شهدا رفتند تا این عزت، افتخار و وحدت در بین ما ماندگار بماند. خون شیعه و سنی در جبهه های جنگ بر زمین ریخته شد تا این وحدت مستحکم ترشود.ما وظیفه داریم از آرمان های شهدا دفاع کنیم. نگذاریم دشمنان کاری کنند که آن ایثارگری ها و رشادت ها فراموش شود.چون عزت مان در گرو جهاد است.

کریمی با بیان اینکه پیام شهدا ایثار،استقامت و تسلیم نماد حق بودن است گفت: نماد حق امروزولی فقیه است.تمام این پیروزی ها و عزت ها در قبال مطیع امر ولایت بودن به دست آمد. اگر می خواهیم یاد شهدا، اندیشه شهدا، انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی جاودانه بماند بایستی مطیع امر رهبر باشیم.

وی در ادامه افزود: دشمن باید بداند ما از آرمان های خود کوتاه نخواهیم آمد. ایران، ایران 35 سال پیش نیست که دشمن تصور میکند. امروز به برکت جوان های با فهم و عالم به مرحله ای رسیده ایم که می توانیم در برابر دشمن بایستیم و قد علم کنیم. یک بخش آن دفاعی است و ما در عرصه دفاعی آمادگی کامل داریم اگر دشمنان به تصور بر آوردهای غیر واقع اطلاعاتی خود کوچکترین تعرض و نگاهی به این کشور داشته باشند بدانند، ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج سرفراز و ارتش نیرومند، آنی و آنی به دشمن امان نخواهیم داد. ما شروع کننده نیستیم اما تمام کننده حتماً ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.