1394-12-12 11:28
808
1
28367
امیر عابدی؛

مشاور امور بازرگانی و بین‌الملل اداره کل میراث فرهنگی گلستان منصوب شد

امیر عابدی به سمت مشاور درامور بازرگانی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی وامرو فرهنگی این اداره کل، در این حکم انتصاب که از سوی ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ابلاغ شده، آمده است: ضمن آرزوی توفیق روز افزون نظر به سوابق و تجارب ارزنده تان بدینوسیله جنابعالی را به عنوان مشاور اینجانب درامور بازرگانی و بین الملل​ در این اداره کل منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند سبحان وهماهنگی لازم با اینجانب با توجه به شرح وظایف تعیین شده و برنامه ریزی مناسب ضمن حرکت در راستای اهداف عالیه سازمان با شناسایی ظرفیت های موجود گام های ارزنده ای برداشته و درانجام این مهم موفق وموید باشید.

لازم به ذکر است، امیر عابدی از فعالان بازرگانی خوش سابقه استان است و به لحاظ تجربه وتخصص وسابقه در این امور درخشان می باشد. وی مسئولیت های متعددی از جمله مدیریت بخش خصوصی و اتاق بازرگانی ایران و گلستان و همچنین ریاست شورای بازرگانی ایران وقزاقستان را د رکارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است نائب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان گلستان در دوره هفتم و عضو هیئت نمایندگان و نائب رئیس کمیسیون توسعه صادرات در دوره هفتم و همچنین خزانه دار و عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی استان گلستان در دوره پنجم و ششم و عضو هیئت نمایندگان و عضو کمیسیون توسعه صادرات اتاق ایران در دوره ششم و عضو هیئت مدیره شورای بازرگانی بین المللی ایران و گرجستان و بازرس و رئیس کمیسیون بازرگانی و سرمایه گذاری اتاق مشترک ایران و روسیه، مشاور اقتصادی و بازرگانی در جذب گروه های سرمایه گذاری چینی و رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت صادرات پیشگامان گلستان از دیگر سوابق کاری این فعال بازرگانی است.

Golestanema31

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمودیان

به به جناب مشاور کرواتی آقای مدیر کل رو . مبارکه !

0
0
پاسخ
1394-12-12 20:36

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.