1394-08-17 05:50
1950
0
23208
حواشی یک نشست خبری :

ادبیات یک مدیر تدبیر و امید در گلستان / از کودکستانی خواندن خبرنگاران تا هذیان گویی آنان !

بادمجان واکس زدن ، کودکستانی خواندن و هذیان گویی خبرنگاران و منتقدین بخشی از ادبیات نادرستی که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اشلامی استان گلستان در خصوص این قشر فرهیخته بکار می برد.

به گزارش گلستان ما ؛ نشست خبری علی اصغر فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان دیروز نیز حاشیه هایی داشت که دو خبرگزاری فارس و مهر و برخی سایتهای خبری تحلیلی نیز بدان پرداختند.

در این نشست خبری که به موضوع خانه مطبوعات اختصاص داشت ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان بدون اینکه تا بحال یک ریال به خانه مطبوعات داده باشد ، این تشکل صنفی  که از شخصیتهای غیر همفکر با دولت فعلی می باشد را مورد حمله قرار داد .

وی با همان ادبیات همیشگی که تا بحال شاهد آن بودیم مانند بادمجان واکس زدن و ... ، دیروز نیز از خجالت خبرنگاران گلستانی در آمد و آنها را کودکستانی خطاب کرد و سطح آنان را همین مقدار دانست .

ایشان با توهین به خبرنگاران و منتقدان که خواهان توضیح بیشتر در خصوص تعویق سه مرتبه انتخابات خانه مطبوعات بودند تصریح کرد : این افراد وقتی اسم قانون می آید تب می کنند و هذیان می گویند .

این سخنان برای برخی از خبرنگاران آنقدر گران آمد که در همان جلسه پاسخ وی را دادند اما چرا باید مدیر کل دولت تدبیر و امید اینگونه با ادبیات ناشایست زیرمجموعه های خود را مورد حمله قرار دهد .

مدیر کلی که باید وظیفه فرهنگ سازی و ارشاد کل جامعه را داشته باشد چگونه خبرنگاران ، قشر زحمتکش جامعه را اینگونه کودکستانی و بچه خطاب می کند ؟

خبرنگاران و رسانه های گلستانی هم به لحاظ تعداد و هم کیفیت اخبار و فعالیتهای رسانه ای همواره سرآمد کشور بوده و این موضوع بارها توسط مهمانان مختلف ذکر شده است و حتی رنکینگ سابق ارشاد در زمان دکتر منتظری یعنی رتبه یک کشوری نیز موید تلاش ها و فعالیت موثر خبرنگاران و رسانه های گلستانی بود.

حال مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان چه چیز را انکار می کند و به دنبال چیست ، ما نمی دانیم ؟ امیدواریم مسئولین ارشد استان درق بال اینگونه ادبیات پاسخگو باشند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.