1394-09-24 20:20
2412
2
24405

مهاجر : پیکر رزمنده مدافع حرم حاج محمد اتراچالی امروز ساعت 9 صبح تشییع می شود

فرمانده سپاه گرگان مراسمات مربوط به تشییع ، تدفین ، شب وداع و مراسم سومین روز عروج شهادت گرگان رزمنده مدافع حرم حاج محمد اتراچالی را اعلام کرد.

سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ضمن اعلام خبر عروج شهادت گونه حاج محمد اتراچالی  گفت : جانباز رشید اسلام و رزمنده مدافع حرم سرهنگ پاسدار حاج محمد اتراچالی مدیر کل سابق حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان دیروز دعوت حق را لبیک و به دیدار یاران شهیدش رفت.

مهاجر افزود: مراسم تشییع این جانباز و رزمنده مدافع حرم صبح فردا چهارشنبه 25 آذرماه ساعت 9 صبح از مقابل معراج شهدای گرگان (بهداری سپاه نینوای گلستان) به سمت امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مراسم تشییع این رزمنده شجاع دوران دفاع مقدس با حضور مقامات لشکری و کشوری ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، پیشکسوتان و مردم شریف گرگان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه گرگان خاطرنشان کرد: مراسم شب وداع با پیکر پاک این رزمنده و مدیر شجاع ، امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد شهرک فردوسی گرگان برگزار می شود.

سید علی مهاجر با اشاره به اینکه محل تدفین پیکر حاج محمد اتراچالی در گلزار شهدای گرگان می باشد ، عنوان کرد: مراسم سومین روز عروج شهادت گونه حاج محمد اتراچالی روز پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 در شبستان امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جعفری سورکی از ساری

عروج شهادت گونه سردار رشید و بی نام و نشان سالهای مردانگی مردان مرد ، سردار حاج محمد آقا اترچالی به خانواده و فرزندان بزرگوارش و همرزمان و همسنگران دیروزش تبریک و تسلیت باد . که با تمام درد و رنجی که بابت جراحتهای شیمیایی که سوغات استکبار جهانی در جسم خسته و مجروحش به یادگارمانده چه زود درد و صبر و تحملش تمام و دیگر جسم پاک و نازنینش نتوانست روی زمین گام بردارد و به سوی همسنگران شهیدش که منتظرش بودند شتافت . آری فرمانده دلاور و نترس و بی باک دیروز جبهه های نبرد ما علیه کفار و رژیم بعث عراق و رزمنده و سردار امروز مدافع حرم چه زود به آرزوی دیرینه اش رسید و به یاران و همسنگران و همرزمانش پیوست . یاد و خاطرات و دلاوری هایش را هرگز نمی توان فراموش کرد . ای مردم ، سردار و فرمانده مهربون ما آقا محمد اتراکی نه تنها گمنام و بی نام و نشان دیروز سالهای دفاع مقدس بود بلکه بعد از آن هم تا موقع شهادت بی نام ونشان و در گمنامی زندگی می کرد و گنجینه هایی پر از خاطرات و فداکاری و رمز و راز عملیات های مختلف که در طول سالهای دفاع جانانه حضور فعال و چشمگیر داشته هرگز نتوانستیم بگشائیم. روحش شاد .

0
0
پاسخ
1394-09-24 16:12
قزل اق قلا

روحش شاد.تو سال 84 و85 افتخار داشتم سربازشون باشم.

0
0
پاسخ
1394-09-25 12:02

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.