1394-09-01 10:05
970
0
23444

نخستین جلسه آسیب شناسی رسانه گلستان برگزار می شود

کارشناس مسئول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری سلسله نشست ها پیرامون موضوع رسانه های استان خبرداد و گفت: اولین جلسه این نشست در هفته جاری برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ ایرج رمضانی با بیان این نکته که هدف از برگزاری این نشست ها آسیب شناسی رسانه هاست، افزود: تلاش می شود تا در این جلسات صرفا به نقد پرداخته نشود.

وی ضمن یادآوری این نکته که جلسات به صورت ماهانه برگزار خواهد شد، اظهارکرد: در این نشست ها از کارشناس متخصص در حوزه رسانه برای نقد، بررسی و تحلیل محتوای مطالب تولیدی در مطبوعات استان استفاده خواهد شد.

رمضانی موضوع نخستین جلسه را چالش ها و راهکارها در حوزه رسانه اعلام کرد و افزود: از مدیران مسئول و تمامی اهالی رسانه برای بهره مندی از برنامه و ارائه پیشنهاداتشان، دعوت می شود.

وی مکان برگزاری این نشست را سالن شماره 3 تالار فخرالدین اسعد گرگانی دانست و تصریح کرد: تلاش می شود تا به جز استفاده از کارشناسان متخصص خارج از استان از صاحب نظران این حوزه در مطبوعات این منطقه هم استفاده شود تا بتوان از تمام ظرفیت ها برای ارتقا دانش و آگاهی اهالی رسانه بهره جست.

کارشناس مسئول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضعف ها و قوت های مطبوعات گلستان، بررسی یک رسانه خاص، مشکلات روزنامه نگاری و جامعه خبری استان را از جمله موضوعات پیشنهادی برای سلسله نشست های تخصصی برشمرد.

وی بررسی تولید خبر، کارنامه خانه مطبوعات، وضعیت چاپ مطبوعات و بررسی پایگاه های خبری در استان را از دیگر موارد پیشنهادی که می توان مورد بحث و تبادل نظر در این جلسات قرار گیرد، دانست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.