1394-08-05 11:23
683
0
22698
ششم آبان ماه :

نخستین یادواره 258 شهید محرم استان گلستان برگزار می‎شود

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری نخستین یادواره 258 شهید محرم استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس ؛ علی‎اصغر فاضلی ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت اظهار کرد: نخستین یادواره 258 شهید محرم استان گلستان روز چهارشنبه ششم آبان‎ماه جاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای محرم استان گلستان با حضور خانواده‎های معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان استانی برگزار می‎شود از مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان دعوت کرد تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.

برگزاری یادواره شهدا در زنده ماندن ارزش‎های انقلاب اسلامی اثرگذار است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برگزاری یادواره شهدا را در تداوم راه و رسم شهیدان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: همان‌طور که محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است، برگزاری یادواره شهدا نیز در زنده ماندن ارزش‎های انقلاب اسلامی اثرگذار و اثربخش است.

فاضلی بیان داشت: اسامی 258 شهید محرم استان گلستان که زمان شهادت آنها مقارن با ماه محرم و ایام حزن و اندوه آل‎الله (ع) بوده، احصاء شده و قرار است نسبت به برگزاری یادواره شهدای محرم مبادرت شود.

وی برقراری امنیت و آسایش نظام اسلامی را ضامن شجاعت شهدا و ایثارگری جانبازان و رزمندگان انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: اقتدار انقلاب اسلامی به واسطه ایثارگری و جانبازی جوانان و مردم همیشه در صحنه این سرزمین حاصل شده است.

کوتاهی در قبال مسئولیت‎پذیری هیچ‌گاه پذیرفتنی نیست

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: فراموش نکنیم که انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده است، لذا همه باید در راستای اعتلای این فرهنگ بیش از پیش بکوشیم.

فاضلی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه حفظ و صیانت شود، افزود: مسئولان باید به واسطه مسئولیت خود در هر جایگاهی که هستند، منشاء خدمت به مردم باشند و کوتاهی در قبال مسئولیت‎پذیری هیچ‌گاه پذیرفتنی نیست.

به گزارش فارس؛ تعداد شهدای استان گلستان 3 هزار و 759 شهید، تعداد جانبازان 13 هزار و 30 نفر و تعداد آزادگان نیز یک‎هزار و 178 نفر بوده که از 3 هزار و 759 شهید استان گلستان 520 شهید مربوط به جامعه اهل‌سنت این استان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.