1394-08-20 10:31
1079
1
23402
بهرامی خبرداد:

نشست تخصصی مدیریت فضای سایبری و شبکه های اجتماعی در گرگان برگزار می‌شود

رئیس دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: نشست تخصصی مدیریت فضای سایبری و شبکه های اجتماعی ویژه روسای دفاتر مدیران کل دستگاه های اجرایی، نهادها، دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی استان با مشارکت دفتر گفتمان و اندیشه جوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور و همت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گرگان برگزار می‌شود.

به‌گزارش گلستان ما؛ محمدرضا بهرامی رئیس دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اعلام این خبر افزود: نشست تخصصی با موضوع آسیب ها، راهکارها و مدیریت فضای سایبری و شبکه های اجتماعی با حضور جناب آقای مهندس روح ا... مومن نسب پژوهشگر و عضو کمیته بین‌الملل شورای عالی فضای مجازی کشور در روز شنبه 23 آبان94 ساعت 15 در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار خواهد شد.

محمدرضا بهرامی با اشاره به اینکه روسای دفاتر بیشترین وقتشان را در محیط کار مشغولند و احساس می شود فرصت مناسب برای رسیدگی به مقولات دیگر از جمله فضای مجازی و تربیت و هدایت فرزندان که به گوشی‌های هوشمند وابسته شده‌اند، نداشته باشند. اداره کل تبلیغات اسلامی استان تصمیم به برگزاری این نشست با هدف دانش افزایی این قشر نسبت به آسیبها و راهکارهای فضای سایبری و نیز توجه دادن ایشان به رفتار مبتنی بر اخلاق اسلامی و قانون در استفاده از شبکه های اجتماعی نموده است؛ تا از این طریق هم به وظیفه خود عمل و هم گامی در جهت واکسیناسیون فرهنگی و اجتماعی برداشته باشد.

وی بیان داشت: برگزاری نشست در این راستا، می تواند زمینه ای را فراهم سازد تا از نظرات اندیشمندان و صاحب نظران استفاده شود و از آنان دعوت شود تا نظرات و راهکارهای خود را پیرامون فرصت ها و تهدیدات سایبری، سرقت های اینترنتی، بررسی شبکه های اجتماعی ارائه کنند.

دبیربرگزاری این نشست افزود: فضای سایبری و شبکه‌های اجتماعی آمیزه‌ای از فرصت و تهدید هستند، بنابراین کاربرد و استفاده از آن‌ها بسیار مهم است. باید با همکاری کار‌شناسان و مراکز فعال در این حوزه با نظارت پلیس فتا و دیگر دستگاه‌های پاسخگو برای مقابله با دامهای پهن شده بر سر راه کاربران تلاش شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معبر سایبری فندرسک

سلام.آقای مومن نسب خیلی اطلاعات خوبی دارن و الحمدالله با ایشون تعامل خوبی دارم و همواره با نظرات خوبشون راهنمای ما هستن.اما مشکل اینجاست که اصلا از نظرات افراد فعال در فضای مجازی استان استفاده نمیشه.اکثر برنامه ها فقط صرف این برگزار میشه که یه عکسی بگیرن و یه گزارش کار بدن و تمام البته جسارت به دوستان زحمتکش سازمان تبلیغات نباشه در مجموع اشاره کردم.به هرحال امیدواریم این برنامه ها خروجی داشته باشه نه اینکه فقط دوسه نفر در استان کار کنن و بقیه فقط عکس و گزارش بفرستن .

0
0
پاسخ
1394-08-20 11:31

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.