1394-10-25 07:24
1094
0
26090
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان:

نمایشگاه صنایع دستی گلستان در قشم برگزار شد/ قرار داد پروازی گرگان-قشم منعقد شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی گلستان در قشم خبر داد و گفت: در نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نماینده از شمال ایران است.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، ابراهیم کریمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  با توجه به ظرفیت‎های خوبی که استان گلستان در حوزه صنایع دستی و گردشگری دارد سازمان مناطق آزاد قشم از استان‎های مختلف کشور دعوت کردند و استان گلستان برای نشان دادن این قابلیت‎ها در نمایشگاه شرکت کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری یک نمایشگاه وسیعی است، ابراز داشت: در حوزه صنایع دستی، گردشگری و صنایع وابسته‎اش هتل‎داری و دفاتر خدمات پروازی است که خوشبختانه چند روز پیش با حضور دکتر سلطانی‎فر و دکتر ربیعی افتتاح شد.

حضور پررنگ استان گلستان در نمایشگاه فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری

کریمی با اشاره به اینکه حضور پررنگ استان گلستان در این نمایشگاه مورد توجه همگان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: گلستان یکی از حضورهای خیلی خوب در استان‎های کشور است.

روز یک‎شنبه قرار داد پروازی گرگان-قشم منعقد شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان با تاکید بر اینکه در روز یکشنبه قرارداد پروازی گرگان-قشم منعقد می‎شود ابراز داشت: خوشبختانه در این نمایشگاه برنامه‎های خوبی برای توسعه گردشگری درنظر گرفتیم با مذاکراتی که با مدیرکل هواپیمایی قشم برگزار شد باحضور دفاتر خدماتی پروازی که در روز یک‎شنبه قرار داد پروازی گرگان-قشم منعقد شود و از قبل (کنار) این پرواز استان گلستان بتواند گردشگرهای خوبی را به استان خودشان دعوت کند.

وی افزود: در صنایع دستی معرفی ظرفیت‎ها است که یکی از برنامه‎هاست که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

حضور چندتن از هنرمندان گلستانی در نمایشگاه

کریمی با اشاره به اینکه چند تن از هنرمندان استان گلستان در این نمایشگاه شرکت کردند، تصریح کرد: هدف این است که بتوانیم ظرفیت‎ها را نشان دهیم و به دنبال برگزاری همایش تور مدیران کشوری که به مدت 100 روز در گلستان حضورپیدا کردند.

همه تلاشمان بر این است که گلستان مقصد گردشگری شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان تاکید کرد: ما همه تلاشمان بر این است که گلستان مقصد گردشگری شود و قطعا در سال 95 خروجی خیلی خوبی در این اوضاع خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.