1393-10-21 03:20
2167
2
8577
همزمان با 21 دیماه سالروز شهادت غلامرضا رهبر؛

همایش " روز قشر بسیج رسانه " امروز در صدا و سیمای گلستان برگزار می شود

به مناسبت سالروز شهادت غلامرضا رهبر و روز بسیج رسانه، همایشی با این عنوان و با همکاری بسیج رسانه و صدا و سیما مرکز گلستان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما، 21 دیماه سالروز شهادت " شهید غلامرضا رهبر " به نام " روز بسیج رسانه " نامگذاری شده است که به پاسداشت این روز و همه شهدای رسانه از ساعت 9 الی 11:30 روز یکشنبه 21 دی ماه 93 همایشی با همکاری بسیج رسانه و صدا و سیما مرکز گلستان در سالن اشراق این مرکز برگزار می شود.

لازم به ذکر است ، پیش از آغاز این همایش از ساعت 8 الی 8:45 برنامه بازید اصحاب رسانه از بخش های مختلف صدا و سیمای مرکز گلستان انجام خواهد شد .

ساعت و محل های تجمع و حرکت با سرویس :

ایستگاه اول : کوچه پشت پارک شهر - مقابل کتابخانه عمومی / ساعات حرکت در 2 نوبت : 7:30 و 8:30 صبح

ایستگاه دوم : میدان سر خواجه - مقابل فروشگاه 15 خرداد / ساعات حرکت در 2 نوبت : 7:30 و 8:30 صبح

مسیرهای دسترسی به محل مراسم از داخل شهر گرگان :

  • میدان سرخواجه – انتهای خیابان امام رضا (ع) – زیبا شهر- صدا و سیمای گلستان
  • خیابان ولی عصر (عج) – خیابان جام جم (عدالت 57/ سوپرسحر) – صدا و سیمای گلستان

0Hamayesh-2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضا

سلام بچه های شهر من==یکی بود یکی نبود - تو شمال یه شهری بود - که بهش میگفتند گرگان ----اسم شهرش معروف بود - ولی خودش ویرانشهرداری داشت که بود صادقلو =جرمش این بود که خوب کار می کرد = باج نمی داد به اعضا شورا = صادقلو مرد عمل صادقلو یه تک سوار= صادقلو استخوان تو گلو شد واسه شون= حامیان صادقلو = چند نفر قسم خورده بودند = تا آخر باشن با اون اما اعضاء دیگه جا زدند = به قسم خود پشت پا زدند = گروه 5 نفره) = گرگانها پس زدند = بر سینه صادقلو دست رد زدند = چون یکی تب شهردار شدن را داره = فکر می کنه کلاتی می زاره = کلاتی مرد سیاست = نمی زاره شهردار بعد صاقلو س بشه = این سیاست فقط گول زنکه = بجه های شهر من گوش کنید به حرف من =ن کنید با خدمتگزار شهرمان بی حرمتی = انتخابات بعدی است رای ما با شما نیست =مگر شما قول ندادین با هم باشید = گفتن از من بود به خدا = گوش نکنید حالا = یه روز پشیمان میشید = باز می بینید شهردار قبلی اومده = خوب فکر بکنید مردم اذیت نکنید === بزارید که صادقلو کار کنه === آبروی شهر ما را بخره === دست رانت خوران را کوتاه بکنه......

0
0
پاسخ
1393-10-20 10:17
امیر

مسئول اتوبوسرانی گنبدخطاب به خبرنگارانی که از ساعت 6/30 صبح در هوای سرد زمستانی منتظر امدن مینی بوس شهرداری برای رفتن به گرگان جهت شرکت در روز گرامیداشت بسیج رسانه بودند گفت اگر کمتر از 10 نفر باشید نمیتوانم اجازه حرکت بدهمو بازگشت خبرنگاران یخ زده به منازل ، رئیس اتوبوس رانی گفت این بیت المال است ! پس حق ضایع شده ما خبرنگاران چی؟ حق الناس نیست به هر حال با اینگونه برنامه ریزی های غلط خدا آخر عاقبت مسئولین شهرمان را بخیر کند

0
0
پاسخ
1393-10-21 06:54

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.