1398-09-05 15:34
1276
0
66444
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین؛

۱۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد گلستان توزیع شد

۱۰۰ نوعروس تحت حمایت مناطق محروم کمیته امداد استان گلستان به مناسبت هفته بسیج راهی خانه بخت می‌شوند.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در مراسم اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه نوعروس مناطق محروم گلستان گفت: این نهاد با امضا تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج، ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان به نوعروسان یتیم گلستانی اهدا کرد.

وی با گرامیداشت پنجم آذرماه و هفته بسیج افزود: امروزه ترویج و تبیین فرهنگ بسیجی بیش از پیش لازم و اجرای فرهنگ اخلاص و ایثار بسیجیان در تمام ابعاد جامعه قابل‌تعریف است.

اسکندری با اشاره به اینکه دغدغه بسیجیان و امدادگران انجام کار جهادی است گفت: کمیته امداد در سال گذشته ۲۲۰۰ مورد جهیزیه به ارزش پنج میلیارد تومان و در سال ۹۸ تاکنون ۵۰۰ مورد جهیزیه به ارزش ۱,۵ میلیارد تومان به نوعروسان گلستانی تحت حمایت این نهاد اهدا کرده است.

وی با اشاره به ۴۰۰ مورد پشت نوبتی متقاضی جهیزیه مددجویان گلستانی در سال جاری خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد نیازمند هم‌افزایی تمامی نهادها و دستگاه‌های دولتی در امر ازدواج آسان با رویکرد اهدای کالای ایرانی در حمایت از تولید ملی است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در توجه به جوانان عنوان کرد: ما مسئولان باید در چله دوم انقلاب برای رشد و تعالی جوانان به عنوان آینده‌سازان نظام و صیانت گران آرمان انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

گفتنی است، جهیزیه‌های اهدایی شامل اقلامی چون یخچال فریزر، ماشین لباس‌شویی، تلویزیون، اجاق‌گاز، فرش، جاروبرقی، پتو و سرویس‌های چینی، قابلمه و قاشق و چنگال است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.