1394-04-07 09:03
1519
0
16755
سریال دندون طلای؛

هنرنمایی اقوام گلستانی در سریال جدید داود میرباقری + تصاویر

سیستانی های گالیکش و ترکمن های گنبد در سریال جدید داود میرباقری هنرنمایی کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، بیگمآن‌همه آن‌هایی که عصر سه‌شنبه هفته گذشته در چهارراه ولی‌عصر تهران، مقابل تئاتر شهر جمع شده بودند تا شاهد فیلم‌برداری سکانسی تازه از سریال دندون طلای میرباقری باشند، بر این گفته صحه خواهند گذاشت که زیباترین پلانی که در آن روز مشاهده نمودند، همانا رقص چوب سیستانی‌های گالیکش بود که همراه با ساز و دهل در مقابل دیدگان آن‌ها و عوامل سریال دندون طلا اجرا گردید.

اقوام هنرمند گلستانی که دوشنبه شب هفته گذشته با دو وسیله نقلیه از شهرشان حرکت و بامداد سه‌شنبه به تهران رسیده بودند علیرغم خستگی و بی‌خوابی، چنان به هنرنمایی پرداختند که علاوه بر سید داوود میرباقری، حضار علاقه‌مند به سینما را نیز به سر شوق‌وذوق آوردند.

این گروه که به دعوت عباس خدری، هنرمند برجسته و پرآوازه گالیکشی به تهران رفتند و در سکانسی از فیلم به هنرنمایی پرداختند،سه‌شنبه‌شب پس از پایان فیلم‌برداری و با لبخند و تشویق گرم میرباقری به گلستان بازگشتند.

بازگشتی که برای همه شهروندان گنبدی و گالیکشی باعث مسرت و شادمانی است چراکه دو گروه گلستانی، فارغ از رنگ، لباس و نژاد به رقصی پرداختند که در یک سریال و آن‌هم سریالی که نام داود میرباقری را بر روی خود دارد به ایفای نقش پرداختند، نقشی که علاوه بر آن‌ها، نام استانشان را نیز در تیتراژ یک سریال بزرگ، ماندگار نمود.

دندون طلا به قصه زنی به نام نیر می‌پردازد که دست‌فروش و دوره‌گردی بیش نیست و به جرم سد معبر کردن با پاسبانی درگیر و به قهوه‌خانه‌ای پناه می‌برد و در آنجا مرد قهوه‌خانه چی عاشقش می‌شود و فرجام این عشق بارداری نیر است و سپس انکار عشق از سوی مرد قهوه‌چی و جدایی نیر با نوزادی درون رحم و اندیشه انتقام از مرد قهوه‌چی و . . .

در این سریال مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، باران کوثری، ستاره اسکندری، حمیدرضا آذرنگ، سیروس گرجستانی و ...به ایفای نقش می‌پردازند.

لازم به ذکر است. دندون طلا، همانند سریال شاهگوش محصول شبکه توزیع نمایش خانگی ست و نخستین قسمت این سریال پس از عید فطر روانه بازار خواهد شد که در نخستین قسمت عباس خدری در نقش سرباز همراه پاسبان به ایفای نقش می‌پردازد. نقشی که به گفته بسیاری از عوامل دندون طلا اگرچه کوتاه است اما شیرین‌ترین سرباز سال‌های اخیر سینما و تلویزیون ایران است و گفته می‌شود سکوی پرتاب عباس خدری و موجب جهش خیره‌کننده وی در دنیای بازیگری خواهد شد.

یادآور می‌شوم در تیزر و پوستر فیلم و همچنین بیلبوردهای تبلیغاتی، تصویری تازه و چهره‌ای متفاوت از خدری کارشده است. منتظر نخستین قسمت سریال دندون طلا همراه با بازی تحسین‌برانگیز همشهری‌مان باشید.

nilkooh256 1

nilkooh256 1

nilkooh256 1

nilkooh256 1

nilkooh256 1

nilkooh256 1

nilkooh256 1

nilkooh256 1

nilkooh256 1

nilkooh256 1

nilkooh256 1

nilkooh256 1

nilkooh256 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.