1394-10-23 15:58
914
0
26001
دلنوشته‎ای از رضا وهمی؛

وقتی انسان در دنیای خودش، نه تکثیر می‎شود و نه تکراری + تصویر

«به راستی انسان در دنیای خودش، نه تکثیر می‎شود و نه تکراری» جمله‎ای که انسان را وادار به تفکر می‎کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، رضا وهمی یکی از عکاسان برجسته گلستانی است که علاوه بر هنر عکاسی، دستی بر قلم دارد و دنیای پیرامون خود را با گرفتن عکس ثبت می‎کند و با قلم شیوا به رشته تحریر درمی‎آورد؛ لذا در این پایگاه خبری تحلیلی قصد داریم دلنوشته‎های گاه و بیگاه این هنرمند گلستانی را منعکس کنیم.

«رضا وهمی- عنوان اثر: به رنگ خدا»؛ دیشب ازش ساده شدن رو خواستم. ساده‎تر شدن در برابر بخشِ در دسترس دنیای خودم. انسان در دنیای خودش، نه تکثیر میشه و نه تکراری.

روح انسان در برابر معبودش، همیشه خودشه. گاهی سنگین، گاهی بی وزن. آدم از سنجیده شدن توسط خدای خودش اِبایی نداره، نمی ترسه و هیچ نگرانی و اندوهی در وجودش شکل نمی گیره.

photo 2016-01-12 10-06-48

سرمون رو بالا بگیریم و ببینیم خدا یه دنیای بیرنگی رو بالای سرمون گسترده کرده. وقتی خیلی زمین رو نگاه می‎کنیم آشفته می‎شیم. احساس تنهایی می‎کنیم. خفه می‎شیم. اما وقتی می‎بینیم که ما فقط ذره‎ای هستیم کنار ذرات دیگه و پیوسته‎ایم با همه‎ی این هستی، احساس قدرت می‎کنیم و دیگه تسلیم خودمون نمی‎شیم.

این روزها می‎شه زمان رو هم حذف کرد و با همه‎ی دلهای پاک یکی شد. این البته به معنای پاکی دل من نیست. پذیرشِ وجود آسمانی انسانهایی بزرگ و دلهایی همیشه معتکف است که اجازه چنین جسارتی رو به من میده. برای هم دعا کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.