1394-09-13 20:00
2198
2
23851
دائمی خبر داد :

انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان 2 دي ماه برگزار مي‌شود / 20 آذر آخرین فرصت ثبت نام کاندیداها

معاون فرهنگي فرهنگ و ارشاد گلستان گفت: انتخابات هيأت مديره و بازرسان خانه مطبوعات استان گلستان دوم دي ماه 1394 ساعت 9 صبح برگزار مي‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ قدرت دائمی با بيان اينكه پس از جلسه‌اي خوب و رضايت‌بخش با اعضاي هيئت مديره خانه مطبوعات و همچنين با توجه به اخد جواب استعلام از وزارتخانه، همه ابهام‌ها و مشكلات حل شده افزود: انتخابات هيأت مديره و بازرسان خانه مطبوعات استان گلستان دوم دي ماه 1394 ساعت 9 صبح برگزار مي‌شود .

قدرت دائمي ادامه داد: ثبت نام‌ از اعضاي عادي و نامزدهاي عضويت در هيأت مديره صرفا تا بيستم آذرماه ادامه دارد. پس از آن اداره‌كل ارشاد به عنوان ناظر بر انتخابات به مدت سه روز واجد شرايط بودن اعضاي عادي و همچنين صلاحيت نامزدها را بررسي مي‌كند.

وي افزود: 24 آذر ماه اسامي اوليه اعضاي عادي بر روي سايت خانه قرار خواهد گرفت و همزمان اسامي آن دسته از كساني كه موفق به تكميل مدارك نشده‌اند نيز منتشر مي‌شود. در اين تاريخ عدم صلاحيت احتمالي برخي نامزدها نيز به صورت خصوصي به خودشان گفته خواهد شد.

دائمي با بيان اينكه هم اعضاي عادي و هم نامزدهاي عضويت در هيئت مديره تا 27 آذرماه فرصت اعتراض دارند و در اين مدت به مدارك و اعتراضات آن‌ها رسيدگي مي‌شود گفت: اسامي نهايي چه در بخش اعضاي عادي داراي حق‌ راي و چه در بخش نامزدها 28 آذرماه منتشر خواهد شد .

عضويت مديران پايگاه‌هاي خبري در هيأت مديره ، در انتظار تصمیم مجمع عمومي فوق‌العاده

معاون ارشاد گلستان در بخش ديگري از اين گفت و گو با بيان اينكه تصميم گرفته شد كه مديران پايگاه خبري نيز بتوانند به عنوان نامزدهاي عضويت در هيأت مديره ثبت نام كنند خاطر نشان كرد: دوم دي ماه ابتدا مجمع عمومي فوق‌العاده با دستور كار تغييرات در اساسنامه برگزار مي‌شود و اعضاي مجمع با توجه به نامه وزارتخانه مي‌توانند در مورد اينكه مديران پايگاه‌هاي خبري اجازه عضويت در هيأت مديره را دارند يا خير تصميم بگيرند .

دائمي ادامه داد: سپس مجمع عمومي عادي برگزار و انتخابات هيئت مديره و بازرسان خانه مطبوعات گلستان برگزار مي شود.

وي تصريح كرد: البته زمان آغاز به كار بازرسان جديد از بهمن ماه و پس از اتمام به كار بازرسان قبلي خواهد بود. / کاسپین خبر

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جمال

ارشاد تا به نتیجه مد نظر خود نزدیک نشده باشد اجازه برگزاری انتخابات را نمی دهد .تعویق 3 باره انتخابات گویای همین مساله است .

0
0
پاسخ
1394-09-13 17:07
رفیق

بعضی ها تلفن دوس دارن و وقت قبلی به مدیر کل می دن !!

0
0
پاسخ
1394-09-15 08:24

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.