1401-08-25 09:23
705
0
82290
مسئول بسیج فضا مجازی استان گلستان:

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گلستان آغاز به کار کرد

مسئول بسیج فضا مجازی استان گلستان گفت: چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گلستان با حضور 26 تیم و 110 نفر از فعالان عرصه دیجیتال آغاز به کار کرد.

به گزارش گلستان ما؛ رضا روشنی صبح امروز در آیین افتتاح چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در استان گلستان اظهار کرد: در سه بخش نرم افزار موبایلی و بازی موبایلی و پویانمایی این رویداد برگزار می شود.

مسئول بسیج فضا مجازی استان گلستان به اهداف برگزاری این رویداد اشاره کرد و ادامه داد: امسال در حالی 26 تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند که در سال نخست این رویداد با حضور6 تیم برگزار شد.

روشنی بابیان اینکه در سال گذشته 18 تیم در بخش تولیدات محتوای دیجیتال با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود: امسال شاهد رشد خوبی در حوزه تیم های موجود بودیم این تیم ها در قالب سه روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: بالغ بر 110 نفر از برگزار کنندگان و عوامل داوری در این رویداد حضور دارند و این استقبال نشان می دهد که برای جوانان و جامعه دانشگاهی موضوع تولیدات دیجیتال حائز اهمیت است.

این مقام مسئول تاکید کرد: یکی از اهداف برگزاری این رویداد این است که بتوانیم استعداها را شناسایی کنیم و در مرحله بعدی بتوانیم این استعدادها را برای ایجاد اشتغال و یا تولیدات محتوای دیجیتال و همچنین موضوع حائز اهمیت جهاد تبیین هدایت کنیم.

روشنی بیان کرد: برخی از فعالان در این رویداد در حوزه دیجیتال و بخشی در حوزه بصیرتی تولید محتوا دارند و سرجمع این تولیدات به ایران قوی و فضای مجازی پایدار کمک می کند.

وی به دشمنی رسانه های معاند اشاره کرد و گفت: در 31 استان کشور بالغ بر 600 تیم در کشور رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.