1402-01-09 14:41
796
0
84264
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان:

چهارمین سال جشنواره بچه‌های حاج قاسم به کار خود پایان داد +اسامی برگزیدگان

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: با معرفی برگزیدگان چهارمین سال جشنواره بچه‌های حاج قاسم به کار خود پایان داد.

رضا روشنی در گفتگو با گلستان ما گفت: هرساله به ابتکار سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان جشنواره بچه‌های حاج قاسم برگزار می‌شود که مورد استقبال فعالان فضای مجازی در بخش‌های مختلف از سراسر کشور قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان به ارسال 250 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره بچه‌های حاج قاسم اشاره کرد و ادامه داد: امسال مفتخر بودیم که چهارمین دوره جشنواره بچه‌های حاج قاسم را برگزار کنیم که با بررسی آثار رسیده و نظر هئیت داوران برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره مشخص شدند.

روشنی روشنی نفرات برتر رو بشرح ذیل اعلام کرد و گفت: با نظر هیئت داوران در بخش نقاشی «مهدیه صادقی مقدم»، «بهاره حسینی» و «زینب احمدی» به ترتیب رتبه نخست تا سوم این جشنواره را کسب کردند.

وی گفت: همچنین در بخش موشن گرافیک هیئت داوران «فاطمه مولایی» را به عنوان برگزیده این بخش انتخاب کردند.

این مقام مسئول ابراز داشت: در بخش کلیپ نیز «احسان فقیهیان»، «محسن صابری» و «عباس بهرامی» به ترتیب مقام نخست تا سوم این جشنواره شدند، همچنین هیئت داوران در بخش پوستر و اینفوگرافیک «طاها منوری» به عنوان رتبه نخست، «محمدمهدی بندی» به عنوان مقام دوم و «رضوان سادات حسینی» و «هادی عرب» به عنوان نفر سوم مشترک برگزیدند.

روشنی خاطرنشان کرد: در بخش عکس نوشت نیز «فاطمه مولایی»، «نرگس امینی خواهان» و «کوثر لکزائی» را به تریب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: هیئت داوران در بخش شعر و دلنوشته «علی قاسمعلی»، «محمدرضا بهرامی» و «فاطمه حسینی‌پور» را به عنوان نفرات نخست تا سوم این بخش انتخاب کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.