1393-08-06 09:36
1793
0
5002

چهارمین مسابقه «تصویرگران عاشورایی» گلستان برگزار میشود

ه مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، چهارمین مسابقه «تصویرگران عاشورایی» گلستان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف استان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، چهارمین مسابقه «تصویرگران عاشورایی» را در شهرهای مختلف استان برگزار می کند.

این مسابقه در قالب؛ عکس، نقاشی، شعر و قطعه ادبی، فیلم مستند و تصویرگری جلد کتاب با موضوعات عاشورا در آداب و رسوم بومی و محلی، کودک، نوجوان و عاشورا برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، این مسابقه در گروه سنی کودکان 7 تا 11 سال، نوجوانان 12 تا 18 سال و بخش بزرگسالان افراد بالای 18 سال (فیلم مستند، تصویرگری جلد کتاب و عکس) برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا (2 آذر) مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه مسابقه تصویرگران عاشورایی استان ارسال کنند.

مراسم تقدیر از برگزیدگان در همایش کودکان و نوجوانان عاشورایی نیز (19 آذر) برگزار می شود.

گفتنی است، این مسابقه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، اداره کل کتابخانه های عمومی و دبیرخانه کانون های مساجد گلستان برگزار می شود. / شبستان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.