1393-09-14 19:50
1369
0
6810
علی‌اصغر طغرائی :

کسی که می‎گوید راه شهید را ادامه می‎دهم اما از ولایت پیروی نکند دروغگوست

برادر سردار شهید علیرضا طغرائی اظهار گفت : اگر کسی سخنی بر زبان می‎آورد که راه شهدا را ادامه می‎دهد و پایبند به خون شهداست ولی از ولی‌فقیه اطاعت نکند دروغ می‎گوید.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه عدالت خواهان گلستان ، علی‌اصغر طغرائی برادر سردار شهید علیرضا طغرائی با ذکر خاطره‎ای از شهید به اهمیت پیروی و اطاعت از ولی‌فقیه اشاره کرد و در بخشی از صحبت‎های خود اظهار داشت : اگر کسی سخنی بر زبان می‎آورد که راه شهدا را ادامه می‎دهد و پایبند به خون شهداست ولی از ولی‌فقیه اطاعت نکند دروغ می‎گوید .

وی افزود : خانواده شهدا در هیچ زمانی از هیچ کسی انتظاری ندارند ولی بدانید که یادآوری یاد شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا بسیار ارزشمند و تسلی‌بخش خانواده شهیدی است که جوان خود را در راه رضایت خدا به عرصه جنگ حق علیه باطل فرستاده است.

این برادر شهید افزود:  تمامی شهیدان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب ما سرداران شهیدی هستند که در راه ایستادگی و سربلندی نظام اسلامی و رضایت خداوند و پیروی از ولایت فقیه و امام زمان(عج) خود پای به میدان نبرد گذاشتند و خون خود را تقدیم انقلاب کردند

شهیدان بهترین الگوی نسل جوان امروز هستند‌/ جوانان تشنه الگوپذیری هستند

وی ابراز داشت: انتظار می‎رود از مسئولان و متولیان امر ایثار و شهادت با یادآوری دلاورمردی‎های شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و بازگویی زندگی‎نامه آنها الگوسازی درست و جامعی را برای نسل جوان امروز انجام دهند.

وی بیان کرد: امروز جوانان ما تشنه‎ یادگیری و یافتن الگوی مناسب برای زندگی هستند، پس چه بهتر ما شهدا را که بزرگترین مفاخر و نخبه‎ها و سرمایه‎های فرهنگی نظام و کشور ما هستند به عنوان الگو به جوانان خود معرفی کنیم و میدان را برای بیگانگان باز نگذاریم.

 انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.