1401-03-03 12:49
634
0
80149
قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور:

کنگره ۳۱۳ در تهران برگزار می شود

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور گفت: تجمیع آثار در استان ها در قالب کنگره ۳۱۳ را در تهران با حضور ۳۱۳ پرونده از اثار فاخر علمی و فرهنگی کشور برگزار می کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ حسین عبادتی، قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان به پروژه ۳۱۳ اشاره کرد و گفت: به یاری دانش آموزان پیشتاز ما ۳۱۳ شخصیت فاخر فرهنگی توسط مجامع سازمان دانش آموزی انتخاب می شوند و دانش آموزان پیشتاز در خصوص سیر آن فرد اقدام می کنند.

عبادتی گفت: سرود،  داستان کوتاه و هنرهای تجسمی و محصولات فرهنگی متنوع دیگر و برگزیده اقدامات به عنوان دبیرخانه شهری انتخاب می شود و تجمیع آن در استان ها خواهد بود.

وی افزود: تجمیع این آثار در استان ها در قالب  کنگره ۳۱۳ را در تهران با حضور ۳۱۳ پرونده از اثار فاخر  علمی و فرهنگی کشور برگزار می کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: سازمان دانش آموزی با هدف نهادینه کردن فضیلت های اخلاقی ۲۳ سال است که در کشور فعالیت می کند.

عبادتی ابراز داشت: رویکرد ما در سازمان دانش آموزی  ساحت اجتماعی است، افزود: سازمان دانش آموزی در ۶۰ هزار مدرسه با سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر عضو  و ۱۳۰ هزار مربی فعالیت می کند.

وی افزود:  اسیر اعداد و ارقام نیستیم و اگر سه میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموزی متخلق به فضائل اخلاقی داشته باشیم شرایط ما باید خیلی بهتر خواهد بود و امسال برای کیفی سازی این امار تلاش می کنیم.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی  متذکر سد: به جای ارتقای آماری به سمت ارتقای کیفی شبکه در سازمان دانش آموزی  می رویم و تلاس می کنیم که  در حوزه کیفی نیز بتوانیم گام برداریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.