1401-06-03 12:23
594
0
81341
جانشین سپاه نینوا گلستان:

گروه های جهادی مطالبه گر باشند/ جهاد تبیین در گروه های جهادی جدی گرفته شود

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: گروه های جهادی ما در استان باید پیش رونده باشند و در گره گشایی و مسئله یابی مسائل استان پرچم دار باشند، وقتی مسائل شناخته شد باید مطالبه گری کرد و تمام ارکان مرتبط با آن مسئله را به حرکت درآورد.

به گزارش گلستان ما؛ سید موسی حسینی، جانشین سپاه نینوا گلستان در دوره آموزشی رسم خدمت ویژه اعضای هیئت رئیسه مجمع و قرارگاه های جهادی استان گلستان اظهار کرد: وعده الهی است که مستضعفان وارث زمین هستند و پیروز هستند اما این پیروزی شرایطی دارد، یکی از شروط پیروزی در این نبرد ، ایمان راسخ و استقامت در این راه مبارک است.

جانشین سپاه نینوا گلستان  ادامه داد: حرکت های مردمی و جریان جهادی در سراسر دنیا با عناوین مختلف فعال هستند اما تفاوت حرکت های مردمی در سراسر دنیا با این جریان در میهن اسلامی ما وجود ایمان و توجه به خداوند متعال است

حسینی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی دارای پتانسیل قوی در زمینه های امیدآفرینی،پدافند غیرعامل ،بازدارندگی  و ... است

وی افزود: در همین زلزله کرمانشاه و یا سیل گلستان گروه های زیادی فعالیت کردند ، یکجا گره اصلی باز شد و آن زمانی بود گه گروه های جهادی وارد عمل شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: گروه های جهادی ما در استان باید پیش رونده باشند و در گره گشایی و مسئله یابی مسائل استان پرچم دار باشند، وقتی مسائل شناخته شد باید مطالبه گری کرد و تمام ارکان مرتبط با آن مسئله را به حرکت درآورد.

حسینی یادآور شد: یکی از مسائلی که لازم به ذکر است  کار تشکیلاتی و جمعی است ،کار تشکیلاتی لازمه حرکت های جهادی است وگرنه این سرمایه ارزشمند هدر خواهد رفت.

وی ابراز داشت: در بحث جهاد تبیین هم یکی از وظایف گروه های جهادی، جهاد تبیین است که همین حضور این عزیزان در مناطق محروم مصداق جهاد تبیین عملی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.