1402-01-29 09:41
375
0
84543
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تأکید کرد:

گسترش فعالیت‌های قرآنی سپاه و بسیج در گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: عمل به آیات قرآن کریم راهگشای همه مشکلات است و باید تلاش کنیم فعالیت‌های قرآنی سپاه و بسیج در گلستان گسترش یابد.

به گزارش گلستان ما، سردارعلی ملک‌شاهکوهی در محفل اُنس با قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از فتنه‌های شوم شیطانی، کنار گذاشتن قرآن کریم و استفاده از این آیات الهی در مواقع به‌خصوص است درحالی که باید از کلام وحی در لحظه لحظه زندگی خود بهره ببریم و با درک صحیح آیات این کتاب آسمانی زندگی کنیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: همه ما یقین داریم که اگر به قرآن کریم و سفارشات و دستورات این کتاب آسمانی عمل کنیم همه مشکلات در هر زمینه‌ای مرتفع خواهد شد و این مسأله در تاریخ انقلاب اسلامی مکرراً ثابت شده است.

ملک شاهکوهی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سالهاست با درک عمیق آیات قرآن کریم امامت جامعه را به نحو احسن انجام داده‌اند و در منطقه‌ای پرتلاطم سکان کشتی انقلاب را به خوبی در دست دارند و آن را پیش می‌برند.

وی افزود: سپاه و بسیج در گلستان فعالیت‌های قرآنی را با تکیه بر شجره طبیه بسیج طرح‌ریزی کرده و فعالیت‌های قرآنی ما گسترش خواهد یافت./ بسیج

انتهای پیام/ 4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.