1394-12-10 11:44
767
0
28284
نماینده جامعه ایمانی مشعر در گلستان:

گلستان ما رضایت عمومی در حوزه اطلاع رسانی را جلب کرده است

نماینده جامعه ایمانی مشعر در گلستان گفت :این رسانه در حوزه خبری وارد شده است که مرتبط با ذائقه مردم است و توانسته رضایت عمومی در حوزه اطلاع رسانی را جلب نماید .

به گزارش گلستان ما ؛ سید محمد علوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان در غرفه گلستان ما اظهارکرد: این رسانه در حوزه خبری وارد شده است که مرتبط با ذائقه مردم است و توانسته رضایت عمومی در حوزه اطلاع رسانی را جلب نماید .

وی ادامه داد : گلستان ما تاکنون مسیر خبر را خوب پیش برده و توانسته جایگاه مناسبی را در حوزه اطلاع رسانی در استان پیدا نماید.

نماینده جامعه ایمانی مشعر در گلستان تصریح کرد: مردم تشخیص می دهند که چه رسانه های دل نشین تر هست و به نظر من این رسانه توانسته با توجه به قواعد مورد علاقه مردم در این حوزه فعالیت کند.

علوی ادامه داد: گلستان ما به اکثر حوزه ها توجه می کند ولی باتوجه به شرایط استان بیشتر حوزه سیاسی این رسانه به چشم می آید و این طبیعی است که هر رسانه ای در یک حوزه خبری پررنگ تر نشان داده شود .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: گلستان ما می تواند در ادامه فعالیتش باتدبیر بیشتری برای رجوع همه افراد برنامه ریزی نماید و همه سلیقه ها را به خود جلب نماید .

نماینده جامعه ایمانی مشعر در گلستان تصریح کرد: این ظرفیت در گلستان ما وجود دارد که به عنوان یک مرجع خبری برای استان مطرح شود و همه افراد با همه ذائقه های مختلف بتوانند به آن مراجعه نمایند.

به گفته وی ؛ بخشی از فرهنگ استان گلستان که مربوط به سابقه انقلابی و مبارزاتی استان است در فضای مجازی به خوبی پرداخته نشده است و می توان در این بخش فعالیت بیشتری انجام شود .

وی پرداختن به شخصیت های مطرح استان در دوران معاصر و همچنین سیر پیشروی استان در این دوران را یکی از بخش هایی که رسانه ها میتوانند به آن بیشتر بپردازند دانست .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.