1394-11-13 12:18
2469
0
27011
با حضور سردار جوانی برگزار خواهد شد؛

یادواره 48 شهید فجر آفرین گلستان و 53 شهید کارمند گرگان

معاون فرهنگی سپاه ناحیه گرگان گفت: یادوراه 48 شهید فجر آفرین و 53 شهید کارمند شهرستان گرگان با حضور سردار جوانی از برنامه‎های شاخصی است که در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، " مجید علایی " معاون فرهنگی سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه این یادواره روز دوشنبه 19 بهمن ماه ساعت 9.30 در آستانه مقدس امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود ، اظهارکرد: برنامه‎های دهه فجر شهر گرگان با محوریت پایگاه و حوزه و برخی برنامه ها نیز با محوریت ناحیه گرگان اجرا خواهد شد و مخاطب این برنامه‎ها آحاد جامعه به خصوص بسیجیان هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت کانون‎ها و پایگاه‎های بسیج برنامه‎های متنوعی در نظر گرفته شده است، گفت: در نخستین روز از ایام الله دهه فجر به صدا در آمدن زنگ انقلاب اسلامی را با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانشجویی برگزار شد.

معاون فرهنگی سپاه گرگان ادامه داد: استقبال نمادین از حضور حضرت امام(ره) در کشور، عطرافشانی از گلزار شهدا، برپای ایستگاه‎های ایست و تبریک و رژه موتوری از برنامه‎های دیگری بود که در روز گذشته انجام شده است.

علایی با بیان اینکه اعزام گروه‎های پزشکی را امروز به روستا‎های محروم شهرستان گرگان را خواهیم داشت، گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، همایش ائمه جمعه و جماعات، افتتاح 10 پایگاه ساختمان مقاومت بسیج از برنامه‎های است که امروز برگزار می‎شود.

وی یادآور شد: محفل انس با قرآن، صبحگاه اقتدار نیروهای بسیج، رزمایش فجر انقلاب اسلامی، پیاده روی همگانی در روستای قزاق محله در قالب طرح شهید شوشتری، سرکشی از خانواده جانبازان ، شاهد و ایثارگر، جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، یادوراه 48 شهید فجر آفرین و 53 شهید کارمند شهرستان گرگان با حضور سردار جوانی از برنامه‎های شاخصی است که در ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.