1399-10-14 13:31
718
0
72451
مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

۱۱ شهر گلستان برای اجرای طرح «شهر گردشگر» اعلام آمادگی کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از اعلام آمادگی ۱۱ شهر استان به عنوان کاندیدای اجرای طرح شهر گردشگر خبرداد.

به گزارش گلستان ما، احمد تجری در جمع خبرنگاران اظهارکرد: پروژه اعتبار سنجی، ارزیابی و رتبه بندی مقاصد گردشگری با رویکرد برندسازی با عنوان شهر گردشگر در کشور مطرح شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با بیان طرح شهر گردشگر برند ملی در حوزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، خاطرنشان کرد: در این طرح شهرهایی که استعداد سطح بندی در ارائه خدمات گردشگری دارند با نگاه به رونق گردشگری و اقتصادی شهرها مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

تجری بیان کرد: شهرهای استان گلستان ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارند و طرح شهر گردشگر که نگرشی جدید و نوآورانه در صنعت گردشگری است می تواند مسیری برای شناخت بهتر این ظرفیت ها و توسعه اقتصاد شهرها باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان یادآور شد: با توجه به نشست مشترک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با ۱۵ شهرداری سطح استان در آبان ماه سال جاری، در حال حاضر شهرداری های گرگان، بندرترکمن، کلاله، دوزین، خان ببین، مراوه تپه و گیلداغ آمادگی خود را برای اجرای این طرح و انتخاب به عنوان شهر گردشگر به صورت مکتوب ارائه کردند.

وی گفت: با برگزاری نشست های جداگانه با برخی شهرداری های استان و با حضور مجری طرح شهر گردشگر، طرح مذکور و مزایای اعتبارسنجی، ارزیابی و رتبه بندی مقاصد گردشگری بیان شد که در این نشست ها هم چهار شهر از جمله آزادشهر، علی آبادکتول، آق‌قلا و کردکوی آمادگی خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.