1393-09-16 09:56
1282
0
6896
رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان:

۱۶ آذر روز پیوند دانشگاه با مبارزه با استکبار است

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان در بیانیه‌ای به مناسبت 16 آذر اعلام کرد: 16آ آذر روز پیوند دانشگاه با حق طلبی و مبارزه با استکبار است.

به گزارش گلستان ما ، قربان شهریاری رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان طی بیانیه‌ای به مناسبت 16 آذر آورده است: 16 آذرماه روز دانشجو، روز ایستادگی حق خواهان در مقابل کشورهای سلطه‌گر و برخواستن شور و نشاط انقلابی توام با تدبیر از دل دانشگاه است.

وی در این بیانیه می‌افزاید: در طول سالیان  اخير، همواره این مرزو بوم شاهد حضور دانشگاهیان كشور در عرصه‌هاي مختلف بوده است؛ اما در اين ميان، 16 آذر 1332 سرآغازي دیگری بود بر حضور مدبرانه و با نشاط  و موثر دانشگاهيان در عرصه سياسي كشور و می‌توان بی شک اين حضور با تدبیر و امید، به عنوان يكي از علل ظفرمندی‌های بیست و پنج سال بعد، دوران انقلاب شکوهمند اسلامي ايران دانست.

16 آذر نمود شور انقلابی منبعث شده از شعور است

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان با بیان اینکه 16 آذر روز پیوند دانشگاه با حق‌طلبی و مبارزه با استکبار است،تاکید کرده است:: 16 آذر روز نمود ارزش‌های اسلامی دانشجویان این سرزمین و نشان شور انقلابی منبعث شده از شعور است.

جنبش شهدای دانشجوی 16 آذر آغاز حرکت شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و هستهای بود

شهریاری در ادامه این بیانیه اعلام کرد: روز دانشجو در حقیقت ابتدای جنبش و حرکتی است که از دل آن شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و هسته‌ای سر به آستان یار سائیدند و به جهانیان نشان دادند که استعمار و استکبار و استثمار را بر نمی‌تابند و در مقابل دنیای تا دندان مسلح کفر با همه ابزار و تجهیزاتش خواهند ایستاد.

جامعه دانشگاهی در مقابل زیاده خواهی استکبار همچون گذشته خواهد ایستاد

وی در پایان این بیانیه آورده است: امروز جامعه دانشگاهی ضمن همبستگی با دیگر اقشار و تمسک به فرهنگ هیهات من الذله حسینی و در زیر ردای رهبر معظم انقلاب هماره در راه تعالی و سربلندی این نظام و کشور گام برمی‌دارد و در مقابل زیاده خواهان و مستکبران عالم همچون گذشته برخواهد خواست. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.