1401-08-19 08:32
476
0
82221
معاون گردشگری میراث فرهنگی گلستان:

23 هزار نفر از جشنواره اقوام ایران زمین بازدید کردند

قندهاری با بیان اینکه تاکنون 23 هزار نفر از این جشنواره بازدید کردند، گفت: روز گذشته چیزی حدود ۱۰ هزار نفر بازدید از این نمایشگاه داشتند و در شب دوم ۱۳ هزار برآورد می شود که از این نمایشگاه بازدید کرده باشند.


یاسر قندهاری در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: پانزدهمین دوره جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین با استقبال خوب فعالان عرصه گردشگری و صنایع دستی در حال برگزاری است.


معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان  ادامه داد: پس از اینکه چهاردهمین دوره این جشنواره در گلستان برگزار شد  دو سال وقفه براثر ویروس کرونا در برگزاری این رویداد اتفاق افتاد و امسال شرایط برگزاری آن فراهم شد و شاهد برگزاری این جشنوراه هستیم.


قندهاری متذکر شد: این جشنواره ۱۷ تا ۲۱ آبان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی در حال برگزاری است و علاقمندان می توانند به این برای بازدید از بخش های مختلف این جشنواره مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۶۳ غرفه در قالب صنایع دستی و اقامت بوم گردی و سیاه چادورها سوغات و غذای سنتی  در این جشنواره در نظر گرفته شده و ۲۱ گروه شعر آیینی در این جشنواره حضور دارند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری ازدواج اقوام ۱۴ زوج جوان و برگزاری بازی های بومی و محلی به صورت رسمی در این جشنواره برگزار می شود.


قندهاری ابراز داشت: حضور سرمایه گذاران خصوصی در این جشنواره و ارائه بسته های مختلف سرمایه گذاری برای توسعه گلستان نیز توجه شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون 23 هزار نفر از این جشنواره بازدید کردند، گفت: روز گذشته چیزی حدود ۱۰ هزار نفر بازدید از این نمایشگاه داشتند و در شب دوم ۱۳ هزار برآورد می شود که از این نمایشگاه بازدید کرده باشند.

این مقام مسئول افزود: استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفته و پیش بینی می شود در  شب های آینده بیش از ۲۰ هزار نفر بازدید از این جشنواره خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.