1394-08-20 11:16
1530
0
23403
آذرسا:کتبا شماره حساب دادیم

تکذیب سخنان اخیر مدیر کل ارشاد توسط مدیرخانه مطبوعات گلستان / ارشاد هنوز صحت مجمع پارسال را تایید نکرده / سه سال است ارشاد یک ریال به ما نداده!

مدیرخانه مطبوعات گلستان گفت :مبلغ این هزینه ها بسیار بیشتر از پولی است که ارشاد به خانه مطبوعات داده  و ارشاد هیچ هزینه جدیدی را از 3 سال قبل تا کنون به خانه مطبوعات نداده است .

به گزارش گلستان ما ؛ یحیی آذری مدیر خانه مطبوعات گلستان در نشست با اصحاب رسانه در گرگان اظهارکرد: خانه مطبوعات گلستان در تاریخ 30/7/91 با شماره 424 و شناسه ملی 10700186530 در اداره ثبت به ثبت رسمی رسیده است و این آگهی نیز در روزنامه رسمی ثبت شده است و مدت فعالیت هیئت مدیره آن 3 سال است .

وی ادامه داد : تا سال 91 مبلغ 10 میلیون تومان به خانه مطبوعات استان گلستان داده شده که این مبلغ از طریق ارشاد وقت به حساب خانه مطبوعات در 3 نوبت واریز شده است.

مدیر خانه مطبوعات گلستان با اشاره به هزینه هایی که خانه مطبوعات از ابتدای فعالیت انجام داده است اشاره کرد و افزود: مبلغ این هزینه ها بسیار بیشتر از پولی است که ارشاد به خانه مطبوعات داده  و ارشاد هیچ هزینه جدیدی را از 3 سال قبل تا کنون به خانه مطبوعات نداده است .

وی در ادامه اذعان داشت : همکاری در جهت گرفتن وام ، صدور کارت عضویت ، طراحی سایت و .. فعالیت های دیگری است که خانه مطبوعات انجام داده است.

آذری با انتقاد از صحبت های مدیر کل ارشاد اطلاعات نادرست دادن مدیر خانه مطبوعات به ارشاد را در خصوص عدم ثبت خانه مطبوعات رد کرد و تصریح کرد : طبق ماده 33 اساسنامه خانه مطبوعات بعد از برگزاری مجمع و انتخابات باید صحت آن را ارشاد تائید نماید که هنوز چنین اقدامی از طریق ارشاد انجام نشده است .

وی گفت : می گویند خانه مطبوعات شماره حسابی را به ارشاد معرفی نکرده است ولی این در صورتی است که تاکنون 3 بار کتبا در خواست مساعدت به ارشاد ارسال شده است و حتی نامه پیگیری و همچنین پاراف نامه به حساب داری نیز هست که بعد از پیگیری گفتند بودجه نداریم.

مدیر خانه مطبوعات گلستان اذعان داشت : اطلاع رسانی مجمع و انتخابات بر طبق اساس نامه از طریق یکی از نشریات محلی کفایت می کند ولی این در صورتی است که علاوه بر چاپ آن در نشریه محلی اطلاع رسانی از طریق خبرگزاری ها و سایت ها نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: خانه مطبوعات اساس را بر تعامل گذاشته است و حتی زمانی که ارشاد برای بررسی پرونده ها افرادی را فرستاد در صورتی که می توانستیم این اجازه را طبق قانون ندهیم این کار را انجام دادیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.