1403-07-26 07:21
96
0
91773
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامیان:

«پویش هر مسجد سنگر مقاومت» راه‌اندازی شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان از راه‌اندازی «پویش هر مسجد سنگر مقاومت» با هدف کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام علی اسماعیلی در خصوص جزئیات پویش هر مسجد سنگر مقاومت اظهار کرد: در مساجد شهرستان رامیان با راهبری امام جماعت، یک رابط مردمی وظیفه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به عهده دارد که مشخصات این عزیزان به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: مراسمات دعا و استغاثه و ختم قرآن با هدف بزرگداشت شهید نصرالله و به نیت رهایی مردم مظلوم لبنان و فلسطین از ظلم و ستم رژیم اشغالگر صهیونیستی در همه مساجد شهرستان برقرار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان با اشاره به اینکه هر محله می‌تواند یک میدان عملیات نوع‌دوستی باشد، گفت: از ایده‌های کنشگری در راستای حمایت از مردم لبنان و حزب‌الله با محوریت مساجد استقبال می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد هر مسجد یک سنگر مقاومت باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه حمایت از مظلومان فلسطین و غزه وظیفه هر مسلمانی است، ابراز کرد: مسجد در دوران دفاع مقدس پایگاه اصلی حمایت از رزمندگان بود امروز دوباره کارکرد اصلی خود را باید پیدا کند و به سنگر مقاومت تبدیل شود.

وی کمک به جبهه مقاومت را مانند کمک به نیروهای رزمندگان اسلام در دفاع مقدس برشمرد و افزود: از این رو مردم باید مانند همان سالها پای کار بیایند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.